Thank you!
Misschien leuk: Jachtslot de Mookerheide in Molenhoek (dicht bij Nijmegen op een landgoed). Het is me even onduidelijk of het hotel nog/weer open is.
Hotel Credible (in het centrum) is ook leuk, maar heb ik nooit geslapen, alleen gegeten. Weet dus weinig over de kamers.
Ik wil een hotel boeken voor oud en nieuw voor mezelf nav een tip van @keekie van hier maar ik weet gewoom niet waar ik moet beginnen met zoeken
Wil je iets in een hoog gebouw zodat je vuurwerk meekrijgt, of lekker een schattige B&B waar je kunt hibernaten?
Of evt voorzieningen met een sauna erbij etc?
Ja gewoon chillen en lekker eten vooral, dus fijn als er een chill restaurant bij zit, maar er is op booking zoveel!! En het liefst wel met een bad @Scorpiovibes
Ja als je door heel NL zoekt, krijg je missch wel heel veel keus zo. Evt via prijs-range en bad verder selecteren?
Ga je met ov? Missh handig dan in de buurt van een trein station. Wel leuk dat je dit gaat doen!
Ja nou ik heb geen creditcard en die heb je wel nodig zie ik dus ik vrees dat ik niet ver kom zat nu gewoon in rotterdam te kijken
bij booking heb je toch de keuze vaak?
Volgens mij heb je bij booking heel vaak geen cc nodig toch. Volgens mij heeft Etos ook hotelbonnen. Daar hoorde ik een vriendin over.
Oja ik kijk gewoon ff op socialdeal. Goeie!
Al kan ik er niet wijs uit worden of het nog te koop is?
Wat doen deze mensen?
Whaha ja ziet er heel random uit idd. Of ze strekken zich uit na een geweldige nachtrust of ze zwaaien heel enthousiast.
Klarna Ghostcard?
Ik weet niet wat je budget is maar in vd Valk Assen heb je hotelkamers met eigen stoomcabine en sauna
Inntel met bubbelbad en sauna in de kamer, zitten in verschillende steden. Waaronder Utreg, roffa, eindje, Ams, DH
Ik mag niet meer op klarna
Bedankt voor de tips!!! Veel is al volgeboekt maar ik ga eens kijken
Inntel is ook minimaal 2 dagen maar dat gaat ook niet
Je mag wel met mijn cc betalen?
Wij waren laatst naar hotel de drentse liefde in dwingeloo en dat was zo fijn. Luxe kamers eventueel met bad. Gastvrije mensen die je ontvangen. En middenin de natuur
Mainport is ook top, zit ernaast.
Je kunt ze ook gewoon bellen en reserveren dan heb je geen cc nodig!