Weg in eigen land

Oja ik kijk gewoon ff op socialdeal. Goeie!

1 like

Hotelovernachting voor 12.99 per persoon per nacht*? Koop nu bij Etos een hotelovernachting en overnacht op de mooiste plekken van Nederland!

Al kan ik er niet wijs uit worden of het nog te koop is?

4 likes

Wat doen deze mensen? :joy:

3 likes

Whaha ja ziet er heel random uit idd. Of ze strekken zich uit na een geweldige nachtrust of ze zwaaien heel enthousiast.

2 likes

Klarna Ghostcard?

Ik weet niet wat je budget is maar in vd Valk Assen heb je hotelkamers met eigen stoomcabine en sauna

3 likes

Inntel met bubbelbad en sauna in de kamer, zitten in verschillende steden. Waaronder Utreg, roffa, eindje, Ams, DH

2 likes

Ik mag niet meer op klarna

Bedankt voor de tips!!! Veel is al volgeboekt maar ik ga eens kijken

Inntel is ook minimaal 2 dagen maar dat gaat ook niet

2 likes

Je mag wel met mijn cc betalen?

2 likes

Wij waren laatst naar hotel de drentse liefde in dwingeloo en dat was zo fijn. Luxe kamers eventueel met bad. Gastvrije mensen die je ontvangen. En middenin de natuur :herb:

3 likes

Mainport is ook top, zit ernaast.
Je kunt ze ook gewoon bellen en reserveren dan heb je geen cc nodig!

1 like

dat was mn eerste keus maar die zitten vol :frowning:

2 likes

Misschien dan Inntel in Utrecht? die hebben ook jacuzi’s.

1 like

Is minimaal twee dagen schreef ze.

1 like

Sorry wist niet dat dat bij alle was dacht dat dat over Rotterdam ging

3 likes

Ik was geloof ik in Eindhoven in het NH hotel, bad in de kamer. Ook geen cc maar telefonisch gereserveerd en was geen probleem. Echt een heerlijk bed en bad, denk er nog weleens aan terug

1 like

Ik heb gister iets geboekt via secret escape, kan gewoon met iDeal.

1 like

Wat zijn leuke activiteiten om te ondernemen bij slecht weer met iemand van buiten Nederland in de provincies Zuid Holland, Utrecht of Gelderland? Dacht zelf al aan Kinderdijk en pannekoeken eten maar ben nog op zoek naar wat meer ideeën, met name voor binnen.

Openlucht museum Arnhem

Een mooi museum? Spoorwegmuseum, Mauritshuis etc

2 likes