Weg in eigen land

Thank you!

3 likes

Misschien leuk: Jachtslot de Mookerheide in Molenhoek (dicht bij Nijmegen op een landgoed). Het is me even onduidelijk of het hotel nog/weer open is.
Hotel Credible (in het centrum) is ook leuk, maar heb ik nooit geslapen, alleen gegeten. Weet dus weinig over de kamers.

1 like

Ik wil een hotel boeken voor oud en nieuw voor mezelf nav een tip van @keekie van hier maar ik weet gewoom niet waar ik moet beginnen met zoeken

3 likes

Wil je iets in een hoog gebouw zodat je vuurwerk meekrijgt, of lekker een schattige B&B waar je kunt hibernaten?
Of evt voorzieningen met een sauna erbij etc?

2 likes

Ja gewoon chillen en lekker eten vooral, dus fijn als er een chill restaurant bij zit, maar er is op booking zoveel!! En het liefst wel met een bad @Scorpiovibes

2 likes

Ja als je door heel NL zoekt, krijg je missch wel heel veel keus zo. Evt via prijs-range en bad verder selecteren?
Ga je met ov? Missh handig dan in de buurt van een trein station. Wel leuk dat je dit gaat doen!

4 likes

Ja nou ik heb geen creditcard en die heb je wel nodig zie ik dus ik vrees dat ik niet ver kom :joy: zat nu gewoon in rotterdam te kijken

1 like

bij booking heb je toch de keuze vaak?

3 likes

Volgens mij heb je bij booking heel vaak geen cc nodig toch. Volgens mij heeft Etos ook hotelbonnen. Daar hoorde ik een vriendin over.

3 likes

Oja ik kijk gewoon ff op socialdeal. Goeie!

1 like

Hotelovernachting voor 12.99 per persoon per nacht*? Koop nu bij Etos een hotelovernachting en overnacht op de mooiste plekken van Nederland!

Al kan ik er niet wijs uit worden of het nog te koop is?

4 likes

Wat doen deze mensen? :joy:

3 likes

Whaha ja ziet er heel random uit idd. Of ze strekken zich uit na een geweldige nachtrust of ze zwaaien heel enthousiast.

2 likes

Klarna Ghostcard?

Ik weet niet wat je budget is maar in vd Valk Assen heb je hotelkamers met eigen stoomcabine en sauna

3 likes

Inntel met bubbelbad en sauna in de kamer, zitten in verschillende steden. Waaronder Utreg, roffa, eindje, Ams, DH

2 likes

Ik mag niet meer op klarna

Bedankt voor de tips!!! Veel is al volgeboekt maar ik ga eens kijken

Inntel is ook minimaal 2 dagen maar dat gaat ook niet

2 likes

Je mag wel met mijn cc betalen?

2 likes

Wij waren laatst naar hotel de drentse liefde in dwingeloo en dat was zo fijn. Luxe kamers eventueel met bad. Gastvrije mensen die je ontvangen. En middenin de natuur :herb:

3 likes

Mainport is ook top, zit ernaast.
Je kunt ze ook gewoon bellen en reserveren dan heb je geen cc nodig!

1 like