Een accommodatie op een camping? Stacaravan, yurt, safaritent oid.
Zijn er specifieke tips voor limburg? Graag max €110 per nacht en met bad of hottub! En niet midden in de stad want het doel is wandelen
Ik ken Elysium en de taferelen daar niet, dus weet niet of dit is wat je zoekt, maar ik ga graag naar Spa Sereen. Is wel groot, maar vind het er ook op drukke dagen altijd prima door de ruime opzet. Grote buitenruimte, veel verschillende sauna’s / baden, goede opgietingen en mogelijkheid om af te koelen in natuurwater (Maarsseveense plas).
Misschien is Spa Weesp wel een goede optie. Is relatief wat kleiner (als je vergelijkt met Elysium/thermen Bussloo e.d.) maar alsnog een gevarieerd aanbod aan sauna’s en ook wat baden. Ik ben er een keer doordeweeks geweest en het was echt lekker rustig en alle bezoekers waren ook heel rustig.
En volgens mijn moeder is thermen berendonck ook een aanrader. Ben ik zelf nooit geweest, maar zij is er altijd heel enthousiast over en ook best rustig toen zij er was.
Oh heeft Weesp slechte reviews joh? Ik ben daar keer of 4 doordeweeks geweest op niet-badkledingdag, vind het daar heerlijk
Als je een overnachting wilt: Bussloo vind ik echt fantastisch. Drie kwartier van Nijmegen af zoiets?
Oh stom, had wel gezien in je post dat je daar naar zoekt, maar was het vergeten even te checken op de site…
Ik ga halverwege mei een nachtje naar groot warnsborn (hotel) met arrangement (diner + ontbijt) met mn vriend. Racefietsen mee want dan kunnen we sportief doen op de Posbank (veluwe ) en daarna lekker eten en wijn drinken. Veel zin in. Tis een landgoed dus hoop echt op mooi weer. Ligt ook nog vlak boven arnhem dus je kunt er alle kanten op. Kamers zijn mooi en dat arrangement heeft nog niet eens een gekke prijs!
Iemand nog tips voor Giethoorn?
Hotel is al geboekt.
Activiteiten in de natuur ik had via hier een boottocht met uitleg door een vrijwilliger! Was erg leuk. Volgens mij biedt natuurmonumenten ook zoiets aan
Kanotocht is ook leuk, er zijn volgens mij twee gemarkeerde kanotochten
Klinkt goed.
Heb helaas moeten annuleren ivm corona maar heb je tip opgeschreven. Hoop dat we t snel in kunnen halen.
Wie heeft er een tip voor een camping aan zee? Liefst vlakbij de strandopgang en een restaurantje/strandtent iets want we hebben dan een baby van 5 maanden bij ons, dus op de fiets ergens heen gaat niet gemakkelijk & we gaan met een camper en die willen we ook niet iedere keer verplaatsen
Ik had vlakbij burg haamstede al een camping gevonden (duinoord) maar wie weet heeft iemand hier nog goede tips.
Vlugtenburg in ‘s-Gravenzande
Hele gezellige strandtent bij die strandopgang! En ook een restaurantje op het park zelf waar je prima kunt zitten. Geen idee of het is wat je zoekt, maar dicht bij het strand is het in ieder geval
Wij gaan dit jaar naar Camping de Lakens bij Bloemendaal, zou super dicht bij het strand moeten zitten. Of dat ook zo is geen idee maar wellicht dat je kunt bekijken of het wat is
Dit is heel leuk! Heb ik vorig jaar gedaan (hoogzwanger toen) heerlijke huisjes en direct aan zee (alleen de duinen over) daar zitten ook meteen 2 strandtentjes.
Edit; Ze hebben verschillende accomodaties en kampeerplaatsen.
@growcookeatrepeat ik wilde ook camping de lakens tippen! Zit inderdaad heel dicht bij het strand. Prima restaurant op de camping en een camping winkel waar je broodjes kan halen enzo. En wat mij ook opviel: waar je ook staat, er is overal een groot toilet gebouw in de buurt. Dus je hoeft nooit ver te lopen of lang in de rij te staan als je wil douchen/afwassen/naar de wc. En je hebt een hoop sta plekken met een picknick tafel en waar je een beetje omgeven zit door bosjes.
Wel een wat duurder segment camping.
Texel! Koger camping heeft alles wat je zoekt
En anders Geversduin in Castricum. Is ook van dezelfde ‘keten’. Camping Bakkum hoort daar ook bij, maar dat lijkt me een enorme juppencamping.
Bij ons kon het in de suite van Intell hotel in Eindhoven wel, is een keten. Dus denk dat het in andere steden ook kan
Weet iemand een mooi hotel in Limburg? Liefst beetje dichtbij een leuke stad. We hebben een baby’tje van 1 jaar en hebben graag een beetje luxe haha
Van der valk hotel bij Maastricht? Wij vonden die vorig jaar met de kleuter echt prima.