Ah lief! Maar ik ben echt net een uurtje terug van het weekend!
We zijn naar b&b martinushof geweest in Maria hoop! Echt mooie kamers(met bubbelbad ) en zooo gastvrij! Ontbijt was ook mega uitgebreid. Echt absoluut een aanrader!
Heeft er wellicht iemand een tip voor een leuk restaurant / ontbijttentje in Amersfoort? Dara zit al vol helaas!
Voor ons begint de meivakantie morgen en mijn man moet gewoon werken, maar ik heb echt zin om even de deur uit te gaan. Iemand nog een leuk idee om in m’n eentje met 2 kinderen van 7 en 5 te doen? Leuke accommodatie voor met kinderen etc. Het liefst wel in Nederland, vandaar dit topic haha! Ik dacht aan 2-3 nachtjes weg. Wellicht naar een van de eilanden?
Ik ga binnenkort naar de Beekse Bergen, hebben jullie nog tips voor leuke restaurants in de buurt? Mag wel wat uitgebreider zijn dan alleen kipsaté etc.
Zelf niet geweest maar het NRC had een paar maanden terug een goede recensie over restaurant Pikaar in Hilvarenbeek.
Volgende week naar Noord-Holland, samen met zoon van 10. Amsterdam slaan we over want vorig jaar al bezocht. Naast de bekende bezienswaardigheden/attracties nog iemand die een leuke tip heeft? Iets wat niet zo bekend is maar juist net zo leuk/bijzonder is om te doen? Ook tips om uit eten te gaan zijn welkom!!
Zuiderzeemuseum in Enkhuizen
@Slakkie en als je tijd hebt dat combineren met de stoomboot en stoomtram naar Hoorn en Medemblik.
Dit weekend vertrek ik weer naar Zuid-Limburg voor een weekje. Wat is er rond deze tijd leuk om te doen?
Het marinemuseum in Den Helder, met onderzeeër waar je in kunt stappen.
Avondeten: De paulus is lekker (niet per se luxe, maar wel goed).
Voor lunch: vrijthof 16
Ijsjes/taartjes/high tea: zinin
Borrel: de hemel
Avondeten/lunch (niks bijzonders of speciaal, wel lekker): de zwaan of intermezzo (italiaan)
Oh dit is allemaal in Hilva.renbe.ek
De zwaan, hier in het dorp is vind ik echt heel lekker. Niet mega bijzonder maar wel goed gemaakt en goede sfeer.
Een vriendin van me wil iets bijzonders voor haar vriend doen, ze had dit gevonden, maar dit is net iets te duur. Weet iemand iets soortgelijks, dus slapen en ‘speciaal’ eten, maar voor iets minder?
Dit is een restaurant met Michelin ster
Aaaaah leuk!! Geniet ervan ik wil weeeer haha
Volgens mij heb ik je gespot in het gastenboek.
Wij zijn nu vertrokken en ahhhh. Het was echt een fijne plek. Aanrader hoor. 125 (nu 135) euro per nacht is veel geld maar je krijgt er ook veel rust en ruimte en een uitgebreid ontbijt voor terug. Perfecte locatie dus voor een weekend ontzorgen
.
Haha daar heb ik inderdaad wat in geschreven! Nou ben ik wel benieuwd, waardoor wist je dat ik het was?
Fijn dat je het zo mooi gehad hebt! En wat je zegt, echt een aanrader
In mijn herinnering was je er een weekend later dan ik er zou zijn in februari. Wij hadden eerst 18-19-20 februari geboekt maar dat hebben we verzet naar afgelopen weekend.