Weg in eigen land

Ojaaa klopt idd dat er maar een week tussen zat!
Ik informeerde toen nog naar of ze veel schade hadden gehad door die storm (want daar zag je echt niks van terwijl het vgm in Friesland best erg was toen), en toen zei hij nog “ja vorig weekend hebben we nog mensen af moeten bellen vanwege de storm” en toen dacht ik Ja die “ken” ik haha

1 like

Ik weet niet goed waar dit past… ik zoek iets tofs om te logeren (b&b/glamping/…) in de ruime omgeving van Apeldoorn. Blijkbaar zijn we niet alleen want alles wat ik vond is volgeboekt…

Europarcs Beekbergen heeft leuke Tiny Houses! Is dat iets?

1 like

Mag een jacuzzi ook?

https://abnb.me/nKYiYQKPvqb

Oh wat leuk! Zat al vol, maar heb m wel opgeslagen, bedankt!

3 likes

Heeft iemand nog tips voor leuke plekjes in Zuid- Limburg om te slapen?

1 like

Als je eigen vervoer hebt zou ik absoluut hierheen gaan. Ik ben er nu al drie keer geweest en krijg er geen genoeg van. Er is trouwens ook een Limburg-topic voor meer tips over wat te doen etc.

2 likes

Wauw dat ziet er goed uit! Oeh thanks, zal wel even kijken :grin:

4 likes

Beetje een gare vraag maar ik moet op een maandag heel vroeg in Maastricht zijn voor een afspraak en kan er niet met ov heen, weet iemand een supercheape slaapplek voor echt enkel te slapen en weer weg. Onder de 50 euro? Hostels lijken vol die datum (10 op 11 juli)

1 like

Zelf nooit geprobeerd, maar een collega die deeltijd in Maastricht werkt, overnacht altijd via stichting vriendenopdefiets voor €22,50 per nacht in Maastricht.

1 like

Ooo nog nooit van gehoord, dankjewel

Daar mag je alleen met de fiets arriveren…

Is ook niet echt bedoeld voor zulke dingen, maar eigenlijk voor mensen die onderweg zijn op fiets- of wandelvakantie. Hoeft niet uit te maken, maar misschien wel goed om eerst even te checken.
Je moet wel lid worden, dat kost nog iets van een tientje (of minder, weet niet precies) per jaar.

2 likes

Oh kak dat kan dus niet :rofl: Maar ook ineens alle hotels zijn 200+ euro voor n nachtje hoe kan dat joh​:sleepy:

Het is vast Andre Rieu op het Vrijthof? Dat is altijd die tijd dacht ik.

1 like

Kun je niet in een plaats in de buurt overnachten zodat je maar heel kort hoeft te reizen? Ik zie in Valkenburg nog een eenpersoons kamer van 48 euro bijvoorbeeld voor die nacht (Hotel 2000).
Dan is het maar 14 min met de trein.

1 like

Wooo hoe heb ik dit niet gezien! Dankjewel. Meteen geboekt :partying_face: Dacht nog miss lukt t niet met ov heel vroeg maar er rijden dan gewoon treinen.

3 likes

Wat fijn!

2 likes

Weet iemand een mooi hotel in Amsterdam?

Ik ben naar het Krasnapolsky geweest. Mooie kamers, lekker centraal en vooral het ontbijt was heerlijk! Wij waren in Corona tijd en zie dat de kamers nu wel 3x zo duur zijn.