Corpus
Naturalis, Rijksmuseum Boerhaave
Ik vind het Omniversum ook wel leuk als ‘belevenis’. En in het gemeentemuseum in Den Haag hebben ze ook regelmatig interessante exposities
Omdat ik juist jouw reactie leuk vond
Its a joke in a joke
Wij gaan het laatste weekend van januari naar de beekse Bergen. Heeft iemand nog tips om te doen dit weekend behalve natuurlijk het park verkennen. Tips qua eten, cafeetjes of mooie wandelingen in de omgeving zijn welkom
De Loonse en Drunense duinen zijn er volgens mij niet ver van af, ik denk 15-20min rijden. Heel leuk wandelgebied!
Het vrijthof in Hilvarenbeek is erg gezellig met leuke restaurantjes. Verder zou je een uitsmijter kunnen gaan eten bij den Bockenryder. Ik wandel zelf niet veel in de omgeving, alleen door de polder met de honden, dus op dat gebied geen tips.
Ha! In februari ga ik met mijn 12-jarige 2 dagen naar Amsterdam. De kaartjes voor het Rijks hebben we al. Heeft er iemand nog tips wat we in de avond kunnen doen en bijzondere eet/shopadresjes etc.?
Ik zou een arcadehall aanraden! En misschien het kattencafe of museum?
Naar de tuschinski bioscoop is wel heel leuk. Eten bij corner bakery (super instagramwaardig maar wel duur), bij belicio cheats iets van cookie dough halen, miss dat wondr museum?
@Bailey @JanHagel thanks! Sla deze tips zeker op. Toch nog even wat andere leuke dingen doen ipv alleen het safaripark zien!
Nemo!
Jaa is ook wel zo hoor. Maar afgelopen december zijn we ook al geweest dus vandaar haha😜
Ik ga binnenkort weer naar Peis en Vree in Friesland voor de 2e keer. Zo’n mooie B&B echt een tip!
Wat leuk!! Geniet ervan
Heb je nog wat gevonden?
Ja! Maasrecidence in Limburg.
Oh nice! Ik wil ook zoiets boeken met vriendinnen. Maar dan meer zuid Holland, Brabant, Utrecht qua omgeving.
Iemand nog een tip voor een fijn hotel tussen arhem en de veluwe in(of op de veluwe) voor max 100 per nacht? Ik zie veel fletcher en die kamers zien er zo oud uit.
De Werelt. Zelf nog niet geweest maar mijn ouders en zus zijn hier erg fan van.