Weg in eigen land

Nemo!

3 likes

Jaa is ook wel zo hoor. Maar afgelopen december zijn we ook al geweest dus vandaar haha😜

2 likes

Ik ga binnenkort weer naar Peis en Vree in Friesland :smiling_face_with_three_hearts: voor de 2e keer. Zo’n mooie B&B echt een tip!

3 likes

Wat leuk!! Geniet ervan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heb je nog wat gevonden?

Ja! Maasrecidence in Limburg.

3 likes

Oh nice! Ik wil ook zoiets boeken met vriendinnen. Maar dan meer zuid Holland, Brabant, Utrecht qua omgeving.

1 like

Iemand nog een tip voor een fijn hotel tussen arhem en de veluwe in(of op de veluwe) voor max 100 per nacht? Ik zie veel fletcher en die kamers zien er zo oud uit.

De Werelt. Zelf nog niet geweest maar mijn ouders en zus zijn hier erg fan van.

1 like

Ik ga binnenkort een nachtje weg naar Delft. Iemand nog tips om leuke dingen te doen en leuke tentjes voor koffie, lunch en diner.

1 like

Sowieso dineren bij Hanno! Ze serveren daar kleine gerechten van over de hele wereld, en hoewel ik in het begin sceptisch was over hoe je al die verschillende keukens goed kan klaarmaken, is het echt altijd heel lekker!

Je moet wel reserveren van te voren, anders moet je waarschijnlijk aan de bar eten (wat op zich ook gezellig is, maar vind zelf een eigen tafel altijd wel prettig)

1 like

Wij gaan eind maart naar een huisje op ameland genaamd ‘veilige haven’. Nog niet geweest dus maar kijk nou hoe leuk! En op loopafstand van strand en centrum!

Ook met hond toegestaan trouwens.

17 likes

Wij willen binnenkort naar Beekse Bergen gaan alleen vind ik die site nogal onduidelijk. We willen graag een bus, boot en wandelsafari doen dus niet de auto safari.

Iemand aanraders welke volgorde het beste is? En hoe we dit het beste kunnen doen etc :relaxed:

De bus heb ik niet gedaan, maar wij hebben de bootsafari gedaan tijdens de wandelsafari. De boot gaat namelijk vanuit een centraal punt en dan kun je vanaf het einde van de boot weer langs andere dieren terug wandelen.

Is de bus dezelfde route als de autosafari? Die vond ik wel heel leuk namelijk!

2 likes

Yes. Zelfde route

1 like

Ik zou eerlijk gezegd beginnen met wandelen en dan even kijken vanaf dat plein met restaurant of je de boot of bus pakt afhankelijk van de drukte en dan weer wandelen en dan het andere.

2 likes

Kampina is mooi, onder Eindhoven ligt Leenderbos en Leenderheide vind ik ook heel mooi.

3 likes

Ik kan de food market daar ook van harte aanraden. En brunch bij ketelhuis of poppekatepetl (ofzo, weet die laatste nooit hoe je het spelt)

1 like

Popocatepetl hahaha

1 like

Ik zou voor Kampina gaan. Kun je dan nog combineren met een bezoekje aan Oirschot. Gezellig dorp met veel leuke horeca.

1 like