Ik ga binnenkort een nachtje weg naar Delft. Iemand nog tips om leuke dingen te doen en leuke tentjes voor koffie, lunch en diner.
Sowieso dineren bij Hanno! Ze serveren daar kleine gerechten van over de hele wereld, en hoewel ik in het begin sceptisch was over hoe je al die verschillende keukens goed kan klaarmaken, is het echt altijd heel lekker!
Je moet wel reserveren van te voren, anders moet je waarschijnlijk aan de bar eten (wat op zich ook gezellig is, maar vind zelf een eigen tafel altijd wel prettig)
Wij gaan eind maart naar een huisje op ameland genaamd āveilige havenā. Nog niet geweest dus maar kijk nou hoe leuk! En op loopafstand van strand en centrum!
Ook met hond toegestaan trouwens.
Wij willen binnenkort naar Beekse Bergen gaan alleen vind ik die site nogal onduidelijk. We willen graag een bus, boot en wandelsafari doen dus niet de auto safari.
Iemand aanraders welke volgorde het beste is? En hoe we dit het beste kunnen doen etc
De bus heb ik niet gedaan, maar wij hebben de bootsafari gedaan tijdens de wandelsafari. De boot gaat namelijk vanuit een centraal punt en dan kun je vanaf het einde van de boot weer langs andere dieren terug wandelen.
Is de bus dezelfde route als de autosafari? Die vond ik wel heel leuk namelijk!
Yes. Zelfde route
Ik zou eerlijk gezegd beginnen met wandelen en dan even kijken vanaf dat plein met restaurant of je de boot of bus pakt afhankelijk van de drukte en dan weer wandelen en dan het andere.
Kampina is mooi, onder Eindhoven ligt Leenderbos en Leenderheide vind ik ook heel mooi.
Ik kan de food market daar ook van harte aanraden. En brunch bij ketelhuis of poppekatepetl (ofzo, weet die laatste nooit hoe je het spelt)
Popocatepetl hahaha
Ik zou voor Kampina gaan. Kun je dan nog combineren met een bezoekje aan Oirschot. Gezellig dorp met veel leuke horeca.
Ik loop iedere keer helemaal vast in het zoeken dus misschien dat iemand hier me kan helpen.
Ik wil een lang weekend weg naar een huisje met in de slaapkamer een bed van 180 breed, en de ruimte voor evt een ledikant ernaast.
Verder zou een bad in het huisje heel chill zijn. En willen we graag in de bossen zitten.
We wonen in Dordrecht en eigk ook nog liever niet meer dan 2 uur rijden maxxx.
En niet kapotduur. Het mag ook gewoon een vakantiepark zijn. Alleen die breedte vh bed is echt een must.
Ik zoek een b&b toegankelijk voor een hond met bad ergens bij de sallandse heuvelrug. Ik kan echt niks vinden! Iemand nog een idee? Als het bij een ander natuur gebied is, mag het ook, maar ik had nu in mijn hoofd dat ik daar heen wilde.
Staat helemaal los van wat je zoekt, maar wat zou het fijn zijn als verhuurders de afmetingen van het bed noemen in de advertentie. Soms lijkt het nog wat op de foto, kom je daar is het bed 140x190 ofzo.
Volgens mij is Hof van Salland diervriendelijk en daar heb je verschillende type huisjes. Ontbijt is optioneel.
Wij zijn op zoek naar een leuk hotel binnenkort Nederland voor een nachtje weg met onze baby/dreumes. Enige belangrijke puntje voor ons is 2 aparte slaapkamers. Ik zag dat er bij vd Valk leuke familiekamers waren, maar ben nog aan het oriƫnteren. Hebben jullie goede ervaringen/tips?
Ik heb een keer in het Blooming hotel in Bergen geslapen. Daar hebben ze familiekamers: klik Wij hadden een kamer met kamer met stapelbed, woonkamer, ouderslaapkamer en badkamer met sauna en jacuzzi, maar ze hebben volgens mij verschillende soorten. Het kan best prijzig geweest zijn, maar dat weet ik niet, want ik had het cadeau gekregen. Maar de locatie is heel mooi en er is een zwembad in het hotel.
@kika Ik wilde ook Mexico, Maleisiƫ of Griekenland zeggen. Heerlijk! In Mexico en Maleisiƫ kun je, als je wil, ook makkelijk rondreizen en lekker veel verschillende dingen zien/doen, of gewoon chillen en elke dag snorkelen (bijvoorbeeld bij eilandjes bij Maleisiƫ). Of nog beter: een combinatie van beide.
Hebben jullie tips voor een leuke tentencamping in Nederland?
Ik zoek een camping met lekker veel tenten in een mooie omgeving. Op internet heb een heel aantal gevonden, maar ben benieuwd of iemand hier nog aanraders heeft.
Moet gelijk aan Stortemelk op Vlieland denken, heerlijke camping. Seedune op Schiermonnikoog vind je ook alleen maar tenten.
Wereldmuseum