Weg in eigen land

Ik loop iedere keer helemaal vast in het zoeken dus misschien dat iemand hier me kan helpen.
Ik wil een lang weekend weg naar een huisje met in de slaapkamer een bed van 180 breed, en de ruimte voor evt een ledikant ernaast.
Verder zou een bad in het huisje heel chill zijn. En willen we graag in de bossen zitten.
We wonen in Dordrecht en eigk ook nog liever niet meer dan 2 uur rijden maxxx.
En niet kapotduur. Het mag ook gewoon een vakantiepark zijn. Alleen die breedte vh bed is echt een must.

1 like

Ik zoek een b&b toegankelijk voor een hond met bad ergens bij de sallandse heuvelrug. Ik kan echt niks vinden! Iemand nog een idee? Als het bij een ander natuur gebied is, mag het ook, maar ik had nu in mijn hoofd dat ik daar heen wilde.

Staat helemaal los van wat je zoekt, maar wat zou het fijn zijn als verhuurders de afmetingen van het bed noemen in de advertentie. Soms lijkt het nog wat op de foto, kom je daar is het bed 140x190 ofzo.

2 likes

Volgens mij is Hof van Salland diervriendelijk en daar heb je verschillende type huisjes. Ontbijt is optioneel.

1 like

Wij zijn op zoek naar een leuk hotel binnenkort Nederland voor een nachtje weg met onze baby/dreumes. Enige belangrijke puntje voor ons is 2 aparte slaapkamers. Ik zag dat er bij vd Valk leuke familiekamers waren, maar ben nog aan het oriƫnteren. Hebben jullie goede ervaringen/tips?

1 like

Ik heb een keer in het Blooming hotel in Bergen geslapen. Daar hebben ze familiekamers: klik Wij hadden een kamer met kamer met stapelbed, woonkamer, ouderslaapkamer en badkamer met sauna en jacuzzi, maar ze hebben volgens mij verschillende soorten. Het kan best prijzig geweest zijn, maar dat weet ik niet, want ik had het cadeau gekregen. Maar de locatie is heel mooi en er is een zwembad in het hotel.

@kika Ik wilde ook Mexico, Maleisiƫ of Griekenland zeggen. Heerlijk! In Mexico en Maleisiƫ kun je, als je wil, ook makkelijk rondreizen en lekker veel verschillende dingen zien/doen, of gewoon chillen en elke dag snorkelen (bijvoorbeeld bij eilandjes bij Maleisiƫ). Of nog beter: een combinatie van beide.

2 likes

Hebben jullie tips voor een leuke tentencamping in Nederland?

Ik zoek een camping met lekker veel tenten in een mooie omgeving. Op internet heb een heel aantal gevonden, maar ben benieuwd of iemand hier nog aanraders heeft.

Moet gelijk aan Stortemelk op Vlieland denken, heerlijke camping. Seedune op Schiermonnikoog vind je ook alleen maar tenten.

1 like

Wereldmuseum

Met een app zoals gpx viewer

1 like

oh deze post is van vorig jaar wtf mn internet lagde even hahaha

nou mocht je dit jaar nog iets zoeken

1 like

Ik sluit me aan bij de anderen, de bollenstreek is mooi nu! En dan lekker lunchen in Noordwijk aan zee? Bijvoorbeeld bij Witsand.

Het gebied rond de Nieuwkoopse plassen is ook mooi! Bijv Lusthof de Haeck. Dan zou je ook een rondje richting Oudewater en Kasteel de Haar kunnen doen. Is wel meer randje zuid holland/Utrecht

1 like

Beetje onbekend, maar de meeste tulpenvelden vind je niet rond Lisse, maar juist in de noordkop vanaf Schagen! Ook heel leuk om rond te rijden(of huur een elektrische fiets) en veel leuke strandtenten!

Bloemenstalletjes staan overal! Het is leuk om het te combineren met de duinen en leuke lunchtentjes in noordwijkerhout zijn Como & Mama (beide aan een meertje). Anders dtrand in Noordwijk, bijv Branding. Meeste plekken moet je nu wel reserveren. Je kan alle kleine wegen in de omgeving pakken, maar ik zou alles rondom de Keukenhof vermijden, want dat staat vast. Wellicht is Schagen idd rustiger zoals in de post van @Sjern. De keukenhofbis vandaag uitverkocht en er wordt vrij veel verkeer verwacht

2 likes

Bedoel je deze?

@Shadina Ben je al geweest? Hoe was het?

Als het goed is hoef je bij dergelijke routes alleen een random startpunt te kiezen en vanaf daar kun je ƩƩn kant op bewegwijzering van ANWB vinden. Dan heb je geen GPS of navigatie nodig. :blush:

1 like

Ik heb morgen een dagje weg gepland staan met mijn vriend. Het oorspronkelijke plan kan niet doorgaan, dus nu willen we een dagje naar een leuke stad. Het wordt mooi weer dus dat is fijn.

We willen naar een stad in de buurt van midden-limburg, waar het bij voorkeur niet superdruk is, je een beetje kunt winkelen, kunt relaxen (bijvoorbeeld in een park) en waar ook wat moois te zien is (bijvooorbeeld mooie gebouwen of dat de stad gewoon een mooie uitstraling heeft).

We dachten aan Maastricht of Leuven. Wat zouden jullie doen?

• Maastricht
  • Leuven
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

3 likes

Maastricht is wel druk, dus die valt dan af.

4 likes

De lakens! In Bloemendaal

1 like

Ja daar zit inderdaad ook deels mijn twijfel.

1 like

Ik heb gestudeerd in Leuven, dus als je tips wil, laat maar weten :slight_smile:

1 like