Ah wat fijn, thanks!
Ze dacht wel prima. Ik weet nog wel dat het huisje waar we waren de kamers heel smal waren. En m’n zus had toen gezegd dat ze niet om het bedje heen konden staan. Dus alleen aan de kop z’n kant. Maar het bedje zelf was goed.
Ik had zelf een bedje mee. Idd qua positionering paste het alleen aan de kopse kant, maar ging verder prima.
Haar dochter is 7, nijntjemuseum vond mijn eigen kind destijds rond haar 7e echt niet meer leuk (verschilt uiteraard per kind)
@daintydream
Ik ben laatst met mijn dochter van 10 naar WONDR experience Amsterdam geweest vond ze super leuk! Was een heerlijk weekendje weg en daarna sushi gegeten in Amsterdam
Dat is ook een goeie ja! En dichtbij, misschien ga ik dat wel met haar doen in de voorjaarsvakantie!
@the.rebel.club jij was laatst weg naar zo’n huisje in de natuur. Maar ik kan even niet meer terugvinden van wat dat was?
Ja die inderdaad! Dankje!
Wel hier dan even op letten mocht je gaan boeken!
Bedankt voor de tip! En hebben jullie veel gewandeld met de wagen? Is dat te doen door de veluwe of meer met de draagzak? En je baby kon makkelijk bij jullie in bed toch in een nestje?
Ja we hebben beide gedaan, zowel met de wagen als de draagzak. Zak is wel beter want zijn veel losse zandpaden, maar wij gingen met de sneeuw dus was de grond bevroren haha en toen ging de wagen ook. Bed is breed genoeg om 2 mensen + nestje neer te leggen dus we hadden hem gewoon aan de buitenkant van het bed liggen.
Het is door de poll uiteindelijk deventer geworden!
We zijn er gisteren heen geweest en de dag viel eigenlijk heel erg tegen, hahaha. Leuke stad met leuke winkeltjes en horeca, maar ga niet op een zondag in de regen!
veel details
ik had van te voren wat winkeltjes opgezocht en veel daarvan leken ook op zondag open. Het begon al goed dat mijn zusje zich afvroeg waarom we perse zo ver weg moesten, want we konden ook gewoon naar batavia stad. Ik was weer later weg geaan dan gepland en ben uiteindelijk ook nog eens 20 minuten omgereden, dus we waren er pas iets voor 1 uur. Het heeft de hele dag geregend, wat ook niet bevoordelijk was voor de sfeer. We kwamen meteen in wat leuke straatjes en met veel leuke winkeltjes, maar allemaal dicht.
ook dille en kamille dicht, terwijl ik die juist had opgezocht. Alleen de grote ketens waren open. Toen we wilde lunchen liep ik eerst verkeerd en toen we bij het lunchtentje aankwamen was die vol
ondertussen was de rest ontzetten hangery en ik moest al de hele tijd plassen en alle horeca wat online stond op open was gewoon dicht
toen zijn we maar bij happy tosti gaan zitten en dat was eigenlijk wel leuk en hele lieve mensen! Daarna vonden we toch wel leuke open winkels en is er genoeg geld uitgegeven
uiteindelijk hebben we ’ s avonds gegeten bij berleys en die hadden veel vegan fish & chips en dat was ook echt een aanrader! Dus toch nog goed afgesloten!
Ik ga over een paar weken een nachtje naar van de Valk Cantharel bij Apeldoorn. Mede dankzij dit topic een kamer met privé sauna en bubbelbad! Samen met m’n partner. Ik zag dat je bij het hotel kunt eten (zag er al leuk uit) maar misschien hebben jullie nog andere leuke tips voor in Apeldoorn zelf?
Oh heerlijk! Wij vonden het een heerlijk hotel! Wij hebben toen in het hotel gegeten en in de bar die er naast zit ook lekker een drankje gedaan.
Overdag hadden wij bij zo’n marktplein in Apeldoorn gezeten, daar zitten meerdere restaurants.
Veel plezier!
Als je van luxe eten houdt kun je bij Huisje James eten, zit bij het hotel en is heel goed! Echt 6 gangen met bijpassende wijnen enzo.
Gewone restaurant daar is ook prima maar als je het er toch van neemt zou ik lekker uitgebreid gaan eten
Ja, ik had dit restaurant ook gezien! Is het de moeite waard vond je? Wij gaan regelmatig naar fine dining restaurants, maar zag wisselende reviews bij Huisje James!
Ik ben er zelf niet geweest, maar mijn ouders recent nog wel en die waren heel erg enthousiast!
Bij Martins kan je leuk borrelen en eten!
Vond het gewone restaurant van de cantharel ook erg lekker! Wel erg vleesgeorienteerd maar met een paar goede vega opties. Volgens mij komen veel mensen uit de omgeving daar ook voor een etentje.
Hotel is top! Vooral ontbijt vond ik echt heerlijk, restaurant was ook prima. Je loopt zo vanuit het hotel de natuur in, zwembad is wel erg klein met beperkte bedjes maar rond lunchtijd hadden wij de ruimte helemaal voor ons zelf.
Apeldoorn zelf vond ik - sorry voor de forummers die er wonen haha - echt vreselijk.