Was heel enthousiast over Terhills, tot ik de prijzen zag
Europarcs? Is naar mijn idee altijd wel modern. Het ligt er een beetje aan wat je wil doen ook, wij hebben in januari op een park met nul faciliteiten gezeten maar dat was ook prima met een baby van 4 maanden. Ook wel eens in Otterlo wel met zwembad, restaurantje, broodjes halen enzo.
Ik vond Land van Bartje ook leuk, park is ruim opgezet en kun je lekker overheen wandelen.
En CP Port Zelande de vernieuwde viphuisjes (4 persoons) ook prima, als de baby sliep gingen wij sauna en bubbelbad in.
Dit was echt een goede tip, dankjewel! Prachtige b&b, mooie tuin, loopafstand van het strand (met leuke strandtent!)
Ik vind camping Bakkum heel leuk: kiezen voor een accommodatie aan het speelveld (super geschikt voor jonge kindjes), loopafstand van zee - door de duinen heen - en hele fijne, gezellige camping met oa goed restaurant! Omgeving vind ik ook mooi qua wandelen/fietsen.
De Leistert in Limburg is ook leuk, wel het leukst met lekker weer denk ik.
Qua Center Parcs vind ik De Eemhof ook leuk!
Dormio is heel fijn qua faciliteiten, idd
mooie luxe huisjes. En Bosrijk Efteling is nog niet per se iets om met baby heen te gaan, maar vonden wij ook wel in de buurt van Dormio Maastricht komen.
Landal Coldenhove vind ik erg leuk, omdat je zo het bos in loopt en er ook een leuke brasserie bij zit.
Landal Ouddorp is ook een favoriet, maar aardig aan de prijs.
Op Europarcs heb je vaak moderne huisjes, faciliteiten verschillen nogal per park.
Land van Bartje ging ik al heen met m’n meiden, 15 jaar geleden, wij vonden het altijd heel erg leuk!
Thanks allemaal, we gaan met een baby die echt nog niks kan haha dus Bartje onthouden we wel voor later! Heb zeker wat aan de suggesties 🫶
Ja dan is Coldenhove en Ouddorp beter, dat zijn ook plekken die voor jezelf heerlijk zijn!
Weet niet waar ik het anders moet plaatsen maar ben op zoek naar een leuke kajak plek en waar je ze ook kunt huren op ongeveer een half uurtje rijden van Den Haag. Vorig jaar zijn we bij Haastrecht geweest en dat was zo leuk! Onderweg ook een kaasboer en restaurants etc.
Misschien is Utrecht net te ver? Maar je kan heel leuk door de grachten kanoën of verder gaan naar natuurgebied Amelisweerd en dan pannenkoek eten en terug kanoën.
Ik was laatst op het Brielse meer en een aantal jaar geleden bij de Reeuwijkse plassen in de buurt
Het Amsterdamse bos? En daarna naar de geitenboerderij.
Reeuwijk? Wel dichtbij Haastrecht maar alsnog heel mooi.
Hier is het ook leuk! (omgeving leiden)
Heeft iemand nog een leuke lunch tip in Maastricht wat niet mega populair / niet aan het Vrijthof is? Of een restaurant waar je om half6/6 ook al terecht kunt voor eten?
Ik heb een tijdje terug geborreld/geluncht bij Cantina, zit vlakbij het Onze Lieve Vrouweplein, maar het eten was heel lekker en het zag er erg gezellig uit binnen! We hadden niet gereserveerd en er was nog voldoende plek dus ik denk dat het mee valt qua drukte.
Cafe sjiek?