Weg in eigen land

Ik heb die vraag echt al heel vaak voorbij zien komen in het weg in eigen land topic!

4 likes

Thanks, ga daar even kijken! :hugs:

3 likes

Morgan en mees Rotterdam! (Amsterdam vast ook maar daar ben ik nog niet geweest). Niet alle kamers hebben een bad.

4 likes

Op de veluwe: Landgoed Warnsborn of Boutiquehotel Beekhuizen?
Die laatste is wel zonder restaurant (wel ontbijt) maar echt in een práchtige omgeving.

3 likes

Als je een wat hoger budget hebt is hotel okura amsterdam echt bijzonder goed. Je hebt genoeg kamers met bad, maar er zit ook een spa bij
Daarnaast echt heerlijk eten en ook niet zo klassiek

1 like

Ik heb als verrassing een weekendje Texel geboekt voor mijn man en mij, het weekend vóór Kerst. Heeft iemand goede ontbijttips?

2 likes

Lokaal 16 en Texelse Branding. Beide in Den Burg.
Let op: dan is het een hele rustige tijd, dus zijn sommige zaken even gesloten, om weer open te gaan met de kerstvakantie. Dus check wel even of ze open zijn.

Veel strandtenten gaan in die tijd om 10 uur open. Leuke zijn: Paal 17 (ter hoogte van De Koog) en Paal 9 (Den Hoorn) of Kaap Noord (Cocksdorp)

Oh ja, en bij Bakkerij Timmer in Den Burg en Oudeschild kun je ook wel vroeg wat ontbijten.

3 likes

Texelse branding heeft nu ook een restaurant voor in de avond. Echt een aanrader!
Verder vind ik paal 17 een leuk restaurant met daarna een duin- of strandwandeling. Lokaal16 is ook een favoriet. In De Koog heb ik eens lekker ontbeten bij grandcafe het plein.

2 likes

Het weekend voor kerst is het eerste weekend van de kerstvakantie, dus dan zal het meeste wel weer open zijn

3 likes

Heeft iemand toevallig nog een aanrader voor een fijn huisje voor (minstens) vier personen? Ik kijk naar het noorden en midden van het land (maar het midden kan uitgerekt worden), we zijn op zoek naar the usual, iets waar je kan wandelen, chill kan koken, etc. Er gaan geen kinderen mee!

De boskassen in rheezerveen en de huisjes van getaway deluxe had ik al gevonden! En ik zit ook naar accommodaties op campings te kijken (de lievelinge, buitenland), maar vind het daar wel iets te spannend dat je afhankelijk bent van lekker weer.

Oh en dit vind ik ook een prachtige! Maar helaas vrij weinig beschikbaarheid:
https://www.airbnb.nl/rooms/1038913566000065531?

edit: iets leuks geboekt via natuurhuisjes! Zelfs met hottub en sauna, ben benieuwd!

5 likes

Wat vinden jullie de leukste stad om eind januari een paar nachtjes naartoe met mijn 65+ moeder?

• Leiden
  • Delft
  • Alkmaar
  • Haarlem

0 stemmers

Eigenlijk allemaal leuk!

2 likes

voor een paar nachtjes Leiden omdat er zoveel te doen is! naturalis, hortus botanicus, andere leuke musea zoals lakenhal, eventueel middagje strand, singelpark, sauna blue

andere steden ook leuk maar zou ik eerder uitgekeken zijn

1 like

Wie heeft de tip voor een leuke groeps accommodatie met in ieder geval 8 slaapkamers waar een hond is toegestaan? We willen dit jaar (:joy:) met vrienden o&n vieren samen maar hebben allemaal kids en een bange hond (die dus mee moet).

Tot nu toe vind ik alleen maar dingen voor een overnachting boven de 2500 euro en dat is voor 5 stellen net wat te overdreven. In ieder geval voor een paar van ons :sweat_smile:

Het mogen ook losse huisjes zijn.

3 likes

Zoek je echt iets voor alleen 31 december?

1 like

Jaa dat maakt het extra lastig want vaak is het rond die periode voor meerdere nachten. Tenzij het losse huisjes zijn, dan zouden we 2/3 nachten kunnen doen (anders trekt geen van ons dat meer dan een nacht met 10 volwassenen en 7 kinderen in een ruimte :rofl:)

Ja, dat wilde ik inderdaad zeggen. Het is zelfs geregeld voor minimaal een week in de vakantieperiode. Als ik jullie was zou ik op zoek gaan naar losse huisjes voor meerdere dagen, voor 1 nacht is de kans klein dat je iets vindt.

1 like

B.eauj.ean Vacan.ces heeft grotere accommodaties online staan, of het voldoet zou je zelf even moeten bekijken :grin:

1 like

Ziet er supermooi uit allemaal :heart_eyes: maar is voor ons minstens 3,5 uur rijden haha.

Heb nu zelf een huisje geboekt bij Molke voor twee nachten. Realiseerde me (@AutumnStorm) dat de kans erg klein is dat we iets gaan vinden en alles zit super snel vol (oke niet zo snel, maar vorig jaar in juli kon ik al niks meer vinden). Dan kan de rest eventueel ook zelf een huisje boeken (of niet als ze het te duur vinden haha).

4 likes

Wel met de kortingscode van sarahrebecca? :rofl:

3 likes