Weg in eigen land

Vergeten :tired_face:

1 like

Receptie mailen en vragen of ze hem nog toe willen passen, dat kan in hun boekingssysteem! Weet niet of ze het ook daadwerkelijk doen daar maar je kunt het altijd proberen.

3 likes

Lunchen bij Landgoed de Uitkijk.

Eten bij de Bagatelle in Raalte.

Wandelen op de Holterberg.

Als je mountainbiket schijnt de route bij Hellendoorn de moeite waard te zijn.

Rondom Haarle kan je ook leuk wandelen.

Iets verder in Heino heb je kasteel het Nijenhuis, erg mooi museum.

1 like

Ik wil een hotelovernachting boeken bij hotel Zuiderduin, Egmond aan zee. Ik wil dit boeken icm een wellness arrangement, dus sauna en massage. Ik zie overal wel reacties over het hotel maar niet over de sauna zelf. Is iemand daar wel eens geweest en is dat iets?

Het is gewoon een sauna… weet niet wat je daarover wilt weten?

Heel fijn hotel verder en vond het buffet ook verrassend lekker. Hou er nooit zo van maar het was redelijk divers en werd echt netjes aangevuld.

3 likes

@AmazoneSlash Gewoon een sauna inderdaad, wat bedoel je precies?

2 likes

Ik bedoel of het oke is zoals: is het groot, of te klein dat je niet even buiten de sauna kan zitten/liggen. Ik snap dat het niet is zoals een thermae 2000 maar op de foto’s ziet het er niet heel groot uit. Kun je jezelf daar een paar uur vermaken of is het gewoon ff de sauna in en dat was het?

Heeft iemand nog het chillste plekje in nederland/duitsland/belgie voor als je 30+ weken zwanger bent met een peuter van 2? Mag op een park (liefst wel kleinschalig), mag een huisje ergens zijn. Maar graag met verwarmd zwembad en wat natuur op loopafstand (bos, heide, strand).

Ik wil gewoon een chille vakantie zonder er veel op uit te hoeven trekken. Mag ook best lekker luxe :hugs:

1 like

Ik ben er 15 jaar geleden ofzo voor het laatst geweest, maar was altijd prima! Had toen wel een behandeling erbij en lunch, maar dan was het echt lekker voor een hele dag.

2 likes

De Cantharel! Ben daar geweest vlak voor de baby kwam. Heerlijk gegeten en ontbeten in het hotel, gezwommen (klein maar fijn) en gewandeld in de bossen.

1 like

Heeft iemand een tip voor een last minute hotel waar je dicht bij de natuur zit en een mooi uitzicht hebt? Gewoon ergens in NL

1 like

Cantharel in Apeldoorn

1 like

Boutique hotel Beekhuizen

@TantePollewop heeft helaas geen plek!
@Babka wil wel liever echt een hotel hotel, hebben net afscheid genomen van onze hond en een lodge voelt dan meer als iets waar hij bij had moeten zijn

2 likes

Oh nee :sob:

1 like

Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom. Is wel “gewoon” een Fletcher-hotel, maar wel aan de ingang van Nationaal Park Veluwezoom.

2 likes

Erve Hulsbeek (Oldenzaal)

2 likes

Waar zit je leuker op Ameland? Hollum, Nes of Buren?
Of maakt dat allemaal niet zo uit?

2 likes

Het hangt een beetje af van wat je zoekt!

Hollum: Meest westelijke dorp, iets rustiger. Dicht bij de vuurtoren en stranden.

Nes: Het levendigste dorp met de meeste horeca, winkels en uitgaansgelegenheden. Ook de haven ligt hier, dus makkelijk bereikbaar.

Buren: Kleiner en wat rustiger dan Nes, maar nog steeds gezellig. Dicht bij natuurgebieden zoals het Oerd.

3 likes

Ik was afgelopen weekend in Nes, we hadden elektrische fietsen gehuurd dus waren ook met een half uur in Hollum en bij het Oerd. Ik vond het wel makkelijk dat we met 5 minuten fietsen vanaf de boot bij ons huisje waren.

2 likes