Graag ! Het is meer dat brievenbus makkelijker is qua verzenden (i.v.m. niet thuis hoeven zijn) maar dat is verder geen probleem. Stuur je mij een tikkie per pb ?
Oh dan heel graag! Ik DM je later vandaag ff
Voelt een beetje als inbreken in dit topic, maar ik ruil wel eens boeken met vriendinnen via de post. Als een (paperback) boek dan te dik is voor door de brievenbus stoppen we het in een stevige a4 envelop en doen we het boek er halverwege opengeslagen in. Dan past t vaak wel door de brievenbus en ik heb nog nooit een beschadigd boek ontvangen of verzonden!
ohh slim!
Als @quarterlife ze niet wil geldt dit ook voor ieder ander. Ze liggen nu in de woonkamer en hoef ze niet meer.
Oh sorry! Ik had je berichtje helemaal gemist, wat super lief! Ik vind die zwarte heel tof, maar de andere kleuren zijn niet helemaal mijn ding. Als het niet te veel moeite is zou ik die wel willen hebben, maar als iemand ze allemaal in 1 keer wilt dan is dat ook prima hoor!
oke die zwarte krijg ik wel in een brievenbuspakje @quarterlife en de rest moet in een groot pakje. stuur me maar een DM!
Iemand interesse? Anders gooi ik het weg.
Alles ongeopend. Die rode Rituals is bodycream 70ml en de blauwe zijn shampoo en conditioner. Liefst alles in 1x tegen verzendkosten
ik zou dit wel graag willen hebben als dat mag
Tuurlijk! Ik zal je zo even een berichtje sturen
Iemand interesse in make-up? Het is allemaal nog halfvol de mascara is maar 1 keer gebruikt. Het liefste alles in een keer, je kan het ophalen in Utrecht of Ik stuur het op.
Je kan mij hier wel blij mee maken.
Top! Kan je het in Utrecht ophalen? Anders zal ik even kijken hoeveel de verzendkosten worden.
Ik stuur je een pm
Anders heb ik wel interesse
Heeft iemand belang bij dit Ikea kastje?
Op deze foto is de kleur beter te zien.
En heb nog twee hangende nachtkastjes over.
Zie dat ik geen foto meer heb als ze hangen, hier kun je ze iets zien.
Oh ophalen in Overijssel/Twente trouwens.
Wat heb je een leuke inrichting.
Ik ben wel geïnteresseerd in de hangende nachtkastjes. Is het eventueel een optie om ze te verzenden?