Hebben dierenasiels ook iets aan beddengoed, toevallig? Geen idee of ze daar kussenhoezen van kunnen maken oid.
Ow sorry dacht dat hij langer was! Dan laat ik het gaan voor iemand anders
Kan me voorstellen van wel, ja. Zou even bellen dan weet je het zeker.
Wie kan ik blij maken met één gratis dierentuin kaartje voor Ouwehands dierenpark? Je zou een tweede (of meerdere kaarten) zelf moeten kopen. Wij willen niet heen in verband met corona.
Er zitten echter wel wat haken en ogen aan… de voorwaarden zijn als volgt:
- Je moet op een doordeweekse dag heen
- De voucher kan je verzilveren tot 26 juni
- Het kaartje is geldig tot en met 31 augustus 2020
Ik hoef er verder niks voor. Mocht je het kaartje nemen, zou het wel zo leuk zijn dat je er écht heen gaat. Al is dit natuurlijk geen verplichting
als je nog hebt, heel graag!
Ik zou graag reserve zijn mocht Chief niet meer willen!
Iemand interesse in een kaartje voor het Tropenmuseum in Amsterdam?
Ik kan zelf helaas niet .
Gaat om 2 reserveringen voor morgen 19 juni tijdslot 11.15-11.30
1 reservering zonder museumkaart t.w.v. 16 euro
1 reservering met museumkaart
Is goed. Als je je email meestuurt, dan mail ik ze door
Iemand die (een van) deze spulletjes wil proberen? Sprays zijn twee keer gebruikt, de rest is ongebruikt.
Ik doe mijn Klippan met grijze hoes weg. Hij is nog helemaal goed, al schijnt er wel een veertje kapot te zijn, maar daar voel je niks van. Enige voorwaarde is dat je hem zelf moet ophalen in Amsterdam, op de eerste verdieping.
Ik weet niet of er interesse voor is, maar ik heb een grote bruine zitzak (130*120) met een paar lichte vlekjes die lichtelijk in de weg ligt.
Edit: hij is waarschijnlijk weg!
Ik heb wel interesse, maar geen idee of je in de buurt woont? Ik woon in het noorden van Friesland…
Helemaal vergeten, ik woon helaas aan de andere kant van het land in Noord-Brabant, omgeving Den Bosch.
Haha, dan is het niet zo handig… succes nog!
Kan ik iemand blij maken met een bank?
Wel wat beschadigingen aan de (als je zit) rechterzijde. Ruime 2persoons, 200cm bij 85 cm.
Ophalen Noord-Holland, Haarlemmermeer.
Heeft er iemand een kindje dat Duits spreekt in de omgeving die blij wordt van dit boek? Of iemand die zelf dit boekje wil, natuurlijk!
Lijkt mij wel leuk! Maar ik heb geen kind dus vind dat iemand met een kindje voorrang krijgt