Weggeef-topic

Iemand interesse in een kaartje voor het Tropenmuseum in Amsterdam?
Ik kan zelf helaas niet .

Gaat om 2 reserveringen voor morgen 19 juni tijdslot 11.15-11.30

1 reservering zonder museumkaart t.w.v. 16 euro
1 reservering met museumkaart

Is goed. Als je je email meestuurt, dan mail ik ze door :slight_smile:

Iemand die (een van) deze spulletjes wil proberen? Sprays zijn twee keer gebruikt, de rest is ongebruikt.

Ik doe mijn Klippan met grijze hoes weg. Hij is nog helemaal goed, al schijnt er wel een veertje kapot te zijn, maar daar voel je niks van. Enige voorwaarde is dat je hem zelf moet ophalen in Amsterdam, op de eerste verdieping.

1 like

Ik weet niet of er interesse voor is, maar ik heb een grote bruine zitzak (130*120) met een paar lichte vlekjes die lichtelijk in de weg ligt.

foto

Edit: hij is waarschijnlijk weg!

Ik heb wel interesse, maar geen idee of je in de buurt woont? Ik woon in het noorden van Friesland…

Helemaal vergeten, ik woon helaas aan de andere kant van het land in Noord-Brabant, omgeving Den Bosch.

Haha, dan is het niet zo handig… succes nog!

Kan ik iemand blij maken met een bank?
Wel wat beschadigingen aan de (als je zit) rechterzijde. Ruime 2persoons, 200cm bij 85 cm.
Ophalen Noord-Holland, Haarlemmermeer.

1 like

Heeft er iemand een kindje dat Duits spreekt in de omgeving die blij wordt van dit boek? Of iemand die zelf dit boekje wil, natuurlijk! :blush:
WhatsApp Image 2020-07-05 at 14.22.59

2 likes

@anon18050057 Jij woont in Duitsland toch? Misschien leuk voor je kind?

1 like

Lijkt mij wel leuk! Maar ik heb geen kind dus vind dat iemand met een kindje voorrang krijgt :slight_smile:

2 likes

Oh ja super leuk! @pesto :smile::smile::smile: ik ken dit topic helemaal niet haha. Ben echt even verbaasd

4 likes

@Memoria lief van je! @anon18050057 stuur je mij een berichtje? :blush:

De verzendkosten naar Duitsland worden helaas een beetje te hoog, dus stuur maar een berichtje als je hem nog wil!

Mijn vriend wilde dit ooit ergens voor gebruiken, maar dat heeft hij nooit gedaan en nu staat het hier maar. Op te halen in Rotterdam Blijdorp

1 like

Ik heb wel interesse! In het rotan rek.

1 like

Mijn humeur :unamused:
Ophalen of verzenden, zolang ik er maar vanaf ben. Komt met bijbehorende medicatie dat eigenlijk net niet werkt, misschien heb je geluk en kun je daarnaast nog genieten van verrassingsbijwerkingen.

Geld toe is ook bespreekbaar :grimacing:

6 likes

Wat zijn de afmetingen van het tafelkleed? :blush:

1 like

Dat past helaas niet, dankjewel!

1 like