Weggeef-topic

Iemand interesse in Dille & Kamille kamerspray lavendel? Ik gebruik het eigenlijk niet.

deze dekbedovertrek set van PIP


het is de Birds in paradise blue. dekbedmaat 200x200
is uit de mode maar ik vind het nog steeds mooi, misschien iemand anders ook wel.

dit blousje van costes. moet gestreken worden dus draag ik niet

Schermafbeelding 2020-10-06 om 21.19.52

voorkant en achterkant. ben te beroerd om betere fotos te maken dus weggevertje. van de costes maat S. lichtroze kleur, doorschijnend maar wel een lief shirtje

Wat een tof dekbed! Doe je ook aan verzenden toevallig?

jahoor! ik kan het morgen verzenden als je wil.
het ruikt wel een beetje muf want ligt al een jaar in de kast hier, dus dan moet je het maar gelijk in de was gooien haha.

Oh dat geeft niks, haha. Enig idee wat de verzendkosten zijn?

Ja, een normaal pakketje is 6,95. Het past helaas niet in de brievenbus. Is dat goed?

Ah daar was ik al bang voor. Ehm dan toch liever niet. Sorry. Hoop dat iemand anders hem net zo leuk vind:)

Oké dan breng ik m naar de kringloop. Tenzij je in de buurt van Utrecht woont?

1 like


Ik heb de voorraadkast even opgeruimd en kwam veel cupcakevormpjes en een spuitzak (zonder mond) tegen. Het zijn allerlei soorten en maten (regenboog, pakjes, Mickey, Halloween etc.).
Kan ik hier iemand, voor de prijs van de verzendkosten, blij mee maken?

Jaaa me me me! Wat denk je dat de verzendkosten worden?

Het is teveel voor een brievenbuspakket, dus 4,50 via een DHL pakketpunt of 6,75 via PostNL

-weg-

Ik ben wel geinteresseerd! Moet je dan ook een tweede box bestellen per se?

1 like

Nee! Je kan na elke week je abonnement op pauze zetten of stoppen.

@Lula mag ik hem delen met teigetje of mag dit niet?

Liever @moderators taggen. Ik ben niet alleen verantwoordelijk.

  1. Het forum mag alleen gebruikt worden voor persoonlijke, niet-commerciële doeleinden. De volgende berichten zijn niet toegestaan: commerciële berichten, oproepen van journalisten, programmamakers en (film-) productiebedrijven, aankondigingen van organisaties. Alleen voor forumleden die een eigen website of blog beheren is er de mogelijkheid om deze promoten in het blog-tip-topic. Ook enquêtes of kortingscodes waar het desbetreffende forumlid zelf korting, geld of andere zaken voor ontvangt, zijn niet toegestaan.
1 like

Hoe zit het dan met je plantenshop? Die komt ook regelmatig voorbij.

Ik plaats alleen de link als iemand er naar vraagt. Net zoals in het sieradentopic waar hier en daar naar linkjes van elkaars webshops wordt gevraagd.

3 likes

Jas New Look: maat 46 er mist een knoop en er zit een gat in een zak.

Make up doosje nooit gebruikt en een bewaardoos voor brood.

1 like

Die jas is fantastisch! :heart_eyes: ik zou hem heel graag willen hebben!

1 like

024965598c13d8604c1a8e2d739a0d20

2x deze in 50 cm voor een pax

1 like