Heeft iemand interesse in 11 houten hangers? Ik woon in Amsterdam
Dit is echt de raarste weggeef ooit maar mijn auto moet weg en aangezien ik de auto gratis heb gekregen van een vriendin gaat hij ook weer gratis door. Hier een foto voor het idee. Het is een toyota starlet uit 1999. Helemaal niks mis mee maar gewoon te duur voor mij en ik ga verhuizen naar ergens zonder parking. Heb je interesse dan zie ik graag een DM op instagram, @onpasselijk is mijn account
Groetjes!!
Jij bent echt veel te lief en gul!!
Ik kan hem moeilijk doorverkopen als ik hem zelf gratis heb gehad, dus voor de complimentjes moet je bij @fifo en haar familie zijn
Nou genoeg mensen die dat zouden doen hoor maar ook heel lief van je vriendin idd
Wat een toffe actie. Ik heb wel even zitten twijfelen (want met twee katten is met de auto naar de dierenarts kunnen gaan wel een luxe) maar denk dat ze hier te vaak zou stilstaan. Vermoed dat je er snel iemand zeer gelukkig mee maakt!!
Hahaha ja ik heb al heel veel berichtjes en dat is super kut want nu moet ik mensen afwijzen enzo
Oh ik zou dat escape boek wel willen!
Helemaal goed. Zal ik het verzenden of kun je het ophalen? Stuur me anders even een DM.
Oh ik heb wel interesse in easy vegan en lekker vegetarisch!
Dan zijn ze voor jou. Stuur even een DM of je wil halen of verzenden.
Iemand nog behoefte aan zegels van de AH (bestek of uitjes)? Ik doe er niets mee maar spaar ze blijkbaar automatisch!
Ik heb interesse in de bestekzegels.
Jaaa, bestek heel graag!
Ik heb 2,5 kaart bestekzegel. Je mag ze ook reserveren dan krijg je ze als je ze wil of als de actie af is.
Ik verwacht in totaal nog wel 60 zegels bij te sparen hoor!
Oh heel graag! 2,5 is voldoende hoor, de rest mag iemand anders tzt hebben
Ik heb 1,5 kaart nu nog geloof ik, stuur maar even een pb met die link (Of hier als je dat niet erg vindt) wie wil en dan stuur ik er wat door!
Heeft iemand, nou we het er toch over hebben, een foto van het kleine bestek? Ik vind het grote te groot maar het kleine hadden ze niet meer dus dat kon ik niet bekijken. Ik heb als ruil evt een foto van de lepeltjes, vorkjes en longdrinklepels haha