Weggeef-topic

Oh ik zou dit wel heel graag overnemen :blush:

3 likes

Ik zou heel graag de paula’s choice over willen nemen.

2 likes

Bij mij is @anon81733682 eerst dus ik stuur je even een berichtje

4 likes

Kan ik iemand blij maken met dit setje sieraden? Wordt verstuurd in een envelop

2 likes

Ja, mij wel! :slight_smile:

Is er iemand die ik blij kan maken met deze nieuwe, ongedragen uniqlo BH? Maat 65/70 DE meer info op de website van Uniqlo.

Hoe valt die? Ik vind het bij Uniqlo zo lastig in de schatten met die maten, 65/70 D/E ?? Is het meer 65D dan pas ik hem waarschijnlijk niet. Maar 70D of kleine E zeg maar wel denk ik. Waarom doe jij hem weg?

Maar ik denk dat ik het tegen verzendkosten wel aandurf om te proberen.

Oeps ik zou eigenlijk niks kopen de 6 weken tot het nieuwe jaar, maar ik heb eigenlijk maar één normale beha naast sportbeha’s dus ik gun mezelf wel deze uitzondering haha.

edit: oh ik lees in de reviews dat ie ook best wel padded is… Is die echt gevuld als in, een dikke laag voor extra volume? Dat wil ik eigenlijk niet… :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik vind hem groot vallen! Zowel qua cup als qua omvang. Ik heb meer een 65D/70C en daarmee krijg ik hem niet opgevuld. Ik kan hem in een PostNL brievenbusdoosje stoppen of naar een DHL servicepunt sturen, dan vallen de verzendkosten mee!

Ik heb dezelfde ervaring met bhs van uniqlo. Ik heb a en b en valt vrij groot, eerder als een B qua cup.

2 likes

Op je edit: hij is padded en op de onderste helft iets meer dan padded, maar er zit geen dik kussen in!

1 like

Sorry voor late reactie! Maar is goed! Kun je mij een DM sturen met een tikkie/betaalverzoek? Postnl brievenbuspakket voor 4,10 is prima.

Heeft iemand interesse in 11 houten hangers? Ik woon in Amsterdam

1 like

Dit is echt de raarste weggeef ooit maar mijn auto moet weg :joy: en aangezien ik de auto gratis heb gekregen van een vriendin gaat hij ook weer gratis door. Hier een foto voor het idee. Het is een toyota starlet uit 1999. Helemaal niks mis mee maar gewoon te duur voor mij en ik ga verhuizen naar ergens zonder parking. Heb je interesse dan zie ik graag een DM op instagram, @onpasselijk is mijn account

Groetjes!!

97 likes

Jij bent echt veel te lief en gul!!

1 like

Ik kan hem moeilijk doorverkopen als ik hem zelf gratis heb gehad, dus voor de complimentjes moet je bij @fifo en haar familie zijn :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Nou genoeg mensen die dat zouden doen hoor :sob: maar ook heel lief van je vriendin idd

Wat een toffe actie. Ik heb wel even zitten twijfelen (want met twee katten is met de auto naar de dierenarts kunnen gaan wel een luxe) maar denk dat ze hier te vaak zou stilstaan. Vermoed dat je er snel iemand zeer gelukkig mee maakt!!

1 like

Hahaha ja ik heb al heel veel berichtjes en dat is super kut want nu moet ik mensen afwijzen enzo

5 likes

Iemand een boek? Gratis ophalen Rotterdam (centrum) of tegen verzendkosten.

1 like

Oh ik zou dat escape boek wel willen!

1 like