Up want ik vind het aanbod van @Drosera heel leuk, hoop dat iemand die kan het ziet
Als mensen van tevoren willen kennismaken (of mogelijkheden voor vervoer) willen doorspreken) sta ik open voor videobellen.
En als het niet lukt, dan ga ik met mijn vriend heen, maar die heeft een hekel aan MMH. Dit lijkt me een beter idee
Als ik zaterdag niet mijn verjaardagsetentje had had ik het gedaan!
Maar ja, heb je niets aan…
Ik heb m’n kast opgeruimd en kwam nog 2 bikini’s tegen. Ooit in 2018 gekocht en de rode maar 2 keer aangehad. De blauwe nooit. Ze zijn allebei van de Hunkemöller.
-zijn weg!-
En ik heb ook nog sportkleding in maat M van de H&M. De grijze is een nep nike hemdje in maat L.
De witte tekst van de blauwe sport bh is een heel klein beetje roze verkleurd.
Ik wil deze allebei wel! Zijn die rechter hangers licht? Mijn oorlellen kunnen echt zware sieraden niet aan helaas
Ben zo benieuwd of dit nog is gelukt!
Helaas, vriend heeft zich ‘opgeofferd’, maar ik heb hem 2 keer kunnen betrappen op een lachje. Zelf erg veel en hard gelachen, trouwens.
Zou ik deze sportkleding mogen hebben?
Ik had iemand via m’n pb die het wilde hebben alleen zij reageert al 1,5 dag niet meer. Als ze morgenmiddag niet heeft gereageerd dan mag je het hebben.
Nee sorry
Hahah kocht je een ander kpop album of zat dit echt bij een normale bestelling? Deze zitten normaal in het album zelf, maar bij dit album was er een drukfout dus zaten er extra’s los bij.
Iedereen die een plaat had gekocht op record store day kreeg een tasje met een willekeurige vage plaat en dus dit
Iemand die hier iets van wil hebben?
Ophalen in Twente.
Edit deze foto ging niet goed blijkbaar
Poef en kussen eerste foto weg & groen/witte bloempot
uh alles haha, vooral die eerste foto, met poef en kussensloop. jammer dat je in twente woont!
edit voor anderen: niet letterlijk hoor! haha
Weet je nog waar je deze vandaan hebt? Mijn calathea rosepicta zou hier zo goed in staan en die staat graag krap. (Geen twente hier)
Die is van de Karwei!