Weggeef-topic

Kan ik iemand hier blij mee maken? Het zat bij een bestelling en ik heb geen idee wie het zijn. :sweat_smile:

3 likes

@Vaiana zijn dit jouw bois?

1 like

Nee sorry :stuck_out_tongue:

1 like

Hahah kocht je een ander kpop album of zat dit echt bij een normale bestelling? Deze zitten normaal in het album zelf, maar bij dit album was er een drukfout dus zaten er extra’s los bij.

2 likes

Iedereen die een plaat had gekocht op record store day kreeg een tasje met een willekeurige vage plaat en dus dit :joy:

5 likes

Iemand die hier iets van wil hebben?
Ophalen in Twente.

Edit deze foto ging niet goed blijkbaar

Poef en kussen eerste foto weg & groen/witte bloempot

17 likes

uh alles haha, vooral die eerste foto, met poef en kussensloop. jammer dat je in twente woont!
edit voor anderen: niet letterlijk hoor! haha

7 likes

Weet je nog waar je deze vandaan hebt? Mijn calathea rosepicta zou hier zo goed in staan en die staat graag krap. (Geen twente hier)

5 likes

Die is van de Karwei!

4 likes

Jurk van Abercrombie&Fitch maat S (nieuw met kaartjes)

Top van Mango maat S (nieuw met kaartjes)

Jcrew top maat small

Kan opgehaald worden in Amsterdam of Diemen (voorkeur) of verzenden op eigen kosten!

2 likes

Ja vrij smal!

1 like

Hoe lang is de jurk? Ik vind hem wel heel gaaf nl. en ben vrij smal gebouwd. Ik stuur je wel even een DM

3 likes

Yes, heb ik nog! Stuur je me een berichtje?

3 likes

Opsturen is niet mogelijk ben ik bang? Alle kussentjes/kussenhoes en van foto 2 en 3 zouden zo perfect in mijn interieur passen :scream:

1 like

Als je het jurkje nog hebt neem ik hem graag over

2 likes

Kan ik hier iemand blij mee maken? Ophalen Rotterdam of verzenden tegen verzendkosten

2 likes

Oeh die laatste vind ik echt prachtig. Ik DM je even!

Iemand die hier iets van wil hebben? Alles is ongebruikt. De laatste foto is een pedicureset van Tweezerman.

Ik zou graag het hyaluronic serum willen! Als je niet alleen die wil versturen dan neem ik alle producten in die foto wel over :blush: die komen uit de Holland & Barrett kalender van 2020 toch? Vond die echt fijn

2 likes

Ja klopt! Ik gebruik zelf een ander serum dus het staat hier maar te verstoffen. Ik vind het prima om hem los op te sturen hoor. Stuur maar een pb met je adres.

3 likes