Jurk van Abercrombie&Fitch maat S (nieuw met kaartjes)
Top van Mango maat S (nieuw met kaartjes)
Jcrew top maat small
Kan opgehaald worden in Amsterdam of Diemen (voorkeur) of verzenden op eigen kosten!
Jurk van Abercrombie&Fitch maat S (nieuw met kaartjes)
Kan opgehaald worden in Amsterdam of Diemen (voorkeur) of verzenden op eigen kosten!
Ja vrij smal!
Hoe lang is de jurk? Ik vind hem wel heel gaaf nl. en ben vrij smal gebouwd. Ik stuur je wel even een DM
Yes, heb ik nog! Stuur je me een berichtje?
Opsturen is niet mogelijk ben ik bang? Alle kussentjes/kussenhoes en van foto 2 en 3 zouden zo perfect in mijn interieur passen
Als je het jurkje nog hebt neem ik hem graag over
Oeh die laatste vind ik echt prachtig. Ik DM je even!
Iemand die hier iets van wil hebben? Alles is ongebruikt. De laatste foto is een pedicureset van Tweezerman.
Ik zou graag het hyaluronic serum willen! Als je niet alleen die wil versturen dan neem ik alle producten in die foto wel over die komen uit de Holland & Barrett kalender van 2020 toch? Vond die echt fijn
Ja klopt! Ik gebruik zelf een ander serum dus het staat hier maar te verstoffen. Ik vind het prima om hem los op te sturen hoor. Stuur maar een pb met je adres.
Wil iemand de nieuwste LindaMeiden? (Verzendkosten wel graag betalen)
Wat zijn de verzendkosten?
Met PostNL €3,84, met DHL €3,95 en met Homer €3,69
Ik heb twee kaartjes voor Diggy Dex in AFAS op zaterdag 28 mei. Het is twee keer verzet ivm corona en deze datum kunnen wij niet. Iemand interesse?
Wil iemand dit voor de verzendkosten? Zijn van die dingen die mijn vriend krijgt omdat hij man is Wij drinken geen whiskey
Oh dat lijkt me heel leuk. Dus als je hem nog hebt, graag!
Ik heb 1 postzegelcode van PostNL te veel gekocht. Geldig tm 2-6-22
Wie kan ik blij maken?
Ik moet toevallig nog een kaartje versturen dus graag!