Weggeef-topic

Jurk van Abercrombie&Fitch maat S (nieuw met kaartjes)

Top van Mango maat S (nieuw met kaartjes)

Jcrew top maat small

Kan opgehaald worden in Amsterdam of Diemen (voorkeur) of verzenden op eigen kosten!

2 likes

Ja vrij smal!

1 like

Hoe lang is de jurk? Ik vind hem wel heel gaaf nl. en ben vrij smal gebouwd. Ik stuur je wel even een DM

3 likes

Yes, heb ik nog! Stuur je me een berichtje?

3 likes

Opsturen is niet mogelijk ben ik bang? Alle kussentjes/kussenhoes en van foto 2 en 3 zouden zo perfect in mijn interieur passen :scream:

1 like

Als je het jurkje nog hebt neem ik hem graag over

2 likes

Kan ik hier iemand blij mee maken? Ophalen Rotterdam of verzenden tegen verzendkosten

2 likes

Oeh die laatste vind ik echt prachtig. Ik DM je even!

Iemand die hier iets van wil hebben? Alles is ongebruikt. De laatste foto is een pedicureset van Tweezerman.

Ik zou graag het hyaluronic serum willen! Als je niet alleen die wil versturen dan neem ik alle producten in die foto wel over :blush: die komen uit de Holland & Barrett kalender van 2020 toch? Vond die echt fijn

2 likes

Ja klopt! Ik gebruik zelf een ander serum dus het staat hier maar te verstoffen. Ik vind het prima om hem los op te sturen hoor. Stuur maar een pb met je adres.

3 likes

Wil iemand de nieuwste LindaMeiden? :slight_smile: (Verzendkosten wel graag betalen)

Wat zijn de verzendkosten?

1 like

Met PostNL €3,84, met DHL €3,95 en met Homer €3,69

2 likes

Deze jurk van @Sia past mij helaas niet goed. Dus hij is weer beschikbaar. Ophalen in Rdam.

3 likes

Ik heb twee kaartjes voor Diggy Dex in AFAS op zaterdag 28 mei. Het is twee keer verzet ivm corona en deze datum kunnen wij niet. Iemand interesse?

Wil iemand dit voor de verzendkosten? Zijn van die dingen die mijn vriend krijgt omdat hij man is :woman_shrugging:t4: Wij drinken geen whiskey

4 likes

Oh dat lijkt me heel leuk. Dus als je hem nog hebt, graag!

Ik heb 1 postzegelcode van PostNL te veel gekocht. Geldig tm 2-6-22
Wie kan ik blij maken?:kissing_closed_eyes:

3 likes

Ik moet toevallig nog een kaartje versturen dus graag! :blush:

1 like