Hahaha ja snap ik het touwtje is ook weg. Het is wel een elastieken band trouwens, dus het is niet alsof ie afzakt. Het is gewoon een stretch legging maar dan tot de knie. Ik weet eigenlijk niet waarom er een veter in zat ooit
Jazeker, stuur maar een pm!
Plantenbak/standaard 80cm hoog, diameter 27 cm. Ophalen in Rotterdam west.
En 2x deze spiegel van xenos
Mag ik de spiegel ophalen?
Ja, natuurlijk!
Gratis op te halen in Den Haag!
Gouden kar met glasplaat. LET OP: Één glasplaat mist!
Nieuwe schoenen van Miss Behave. Staat maat 38 in, maar vallen groter uit (38,5 / 39).
Iemand interesse in deze lamp van Sensationail?
Hij heeft best wat gebruikerssporen aan de binnenkant (dof geworden door gemorste lak die ik probeerde schoon te maken met cleanser ), maar werkt nog helemaal goed.
Tegen verzendkosten of op te halen regio Leiden/Duin en bollenstreek.
4.5 watt. Ik heb deze ook gebruikt met andere lakjes dan sensationail zelf en dat ging eigenlijk altijd goed.
Ik heb zelf laatst deze gekocht, op aanraden van een vriendin! Weet natuurlijk niet wat je budget is maar deze is (wat haar betreft) helemaal het geld waard!
Zij gebruikt zelf voornamelijk pink.
Ja, super leuk! Mag ik hem hebben?
Ja! Stuur me maar een pb.
Ik heb je een pb gestuurd maar zie het zelf niet terug bij mijn berichten. Heb je het ontvangen?
Deze sandalen heb ik vorig jaar in maat 39 besteld, maar in maat 38 bezorgd gekregen. Snel aan gedaan en aan het einde van de dag vond ik ze toch wat krap. Toen pas goed gekeken en bleek dus de verkeerde maat. Maar omdat ik ze al gedragen had, mochten ze niet meer terug.
Dus nu weg te geven: sandalen Panama Jack Chia Nature, zwart, maat 38, één dag gedragen.
Wauw, hele toffe sandalen. Ik zou ze graag van je overnemen!
Helemaal goed! Stuur maar een pb met je adresgegevens.
Heeft er iemand een mini usb kabel (zo’n hoekige) over die die naar me op wil sturen? Onze babyfoon heeft die nodig om op te laden en zou graag een reserve willen want ik zie mezelf deze kabel zo kwijtraken.