Weggeef-topic

Iemand interesse in deze lamp van Sensationail?
Hij heeft best wat gebruikerssporen aan de binnenkant (dof geworden door gemorste lak die ik probeerde schoon te maken met cleanser :sweat_smile:), maar werkt nog helemaal goed.

Tegen verzendkosten of op te halen regio Leiden/Duin en bollenstreek.

1 like

4.5 watt. Ik heb deze ook gebruikt met andere lakjes dan sensationail zelf en dat ging eigenlijk altijd goed.

Ik heb zelf laatst deze gekocht, op aanraden van een vriendin! Weet natuurlijk niet wat je budget is maar deze is (wat haar betreft) helemaal het geld waard!

Zij gebruikt zelf voornamelijk pink.

2 likes

Vindt iemand dit vest leuk? Maat M, 100% katoen van Hema. Versturen met pakketpost

4 likes

Ja, super leuk! :slight_smile: Mag ik hem hebben?

Ja! Stuur me maar een pb.

4 likes

Ik heb je een pb gestuurd maar zie het zelf niet terug bij mijn berichten. Heb je het ontvangen?

3 likes

Deze sandalen heb ik vorig jaar in maat 39 besteld, maar in maat 38 bezorgd gekregen. Snel aan gedaan en aan het einde van de dag vond ik ze toch wat krap. Toen pas goed gekeken en bleek dus de verkeerde maat. Maar omdat ik ze al gedragen had, mochten ze niet meer terug.

Dus nu weg te geven: sandalen Panama Jack Chia Nature, zwart, maat 38, één dag gedragen.

3 likes

Wauw, hele toffe sandalen. Ik zou ze graag van je overnemen!

4 likes

Helemaal goed! Stuur maar een pb met je adresgegevens.

5 likes

Heeft er iemand een mini usb kabel (zo’n hoekige) over die die naar me op wil sturen? Onze babyfoon heeft die nodig om op te laden en zou graag een reserve willen want ik zie mezelf deze kabel zo kwijtraken.

1 like

Ik heb twee kaartjes over voor Ed Sheeran vanavond. Een vriendin en ik kunnen niet.

Misschien hier iemand die wil gaan? Kaartjes staan alleen wel op naam van @Chili en volgens mij wordt erop gecontroleerd dus je moet met haar naar binnen.

Edit: ik heb het aan kennissen kunnen geven! Dus ik heb de kaartjes niet meer

3 likes

O die had ik graag live willen zien.

1 like

Hey dit stond toch eerst in het verkooptopic? Ik had echt gedacht dat je die tickets wel zou kwijtraken, via Ticketswap bijvoorbeeld. Is er serieus geen animo voor? :scream:

Edit: Oh, ik snap het al… De tickets zijn gepersonaliseerd. Balen zeg!

2 likes

Kun je ze niet via ticketmaster zelf verkopen? Vorige concert waar ik heen ging kon ik niet via ticketswap maar wel via ticketmaster zelf.

1 like

Ja kan wel misschien maar vind dat wel een gok omdat ik de tickets niet echt kan los koppelen van de andere tickets die @Chili wel nog gaat gebruiken dus dacht misschien masking er iemand hier blij mee maar ik kan er inderdaad wel even naar kijken!

1 like

Via Ticketmaster kan ook niet meer, dan kan tot 3 dagen voor aanvang

1 like

Iemand interesse in een klein flesje ‘Magic Drops’ van Collistar? Paar keer gebruikt maar blijft in mijn kast staan.
Kan je het eventueel proberen voor je een groot flesje aanschaft.

3 likes

Ja graag!

kan je mij een pm sturen?

2 likes