Weggeef-topic

Ik heb twee kaartjes over voor Ed Sheeran vanavond. Een vriendin en ik kunnen niet.

Misschien hier iemand die wil gaan? Kaartjes staan alleen wel op naam van @Chili en volgens mij wordt erop gecontroleerd dus je moet met haar naar binnen.

Edit: ik heb het aan kennissen kunnen geven! Dus ik heb de kaartjes niet meer

3 likes

O die had ik graag live willen zien.

1 like

Hey dit stond toch eerst in het verkooptopic? Ik had echt gedacht dat je die tickets wel zou kwijtraken, via Ticketswap bijvoorbeeld. Is er serieus geen animo voor? :scream:

Edit: Oh, ik snap het al… De tickets zijn gepersonaliseerd. Balen zeg!

2 likes

Kun je ze niet via ticketmaster zelf verkopen? Vorige concert waar ik heen ging kon ik niet via ticketswap maar wel via ticketmaster zelf.

1 like

Ja kan wel misschien maar vind dat wel een gok omdat ik de tickets niet echt kan los koppelen van de andere tickets die @Chili wel nog gaat gebruiken dus dacht misschien masking er iemand hier blij mee maar ik kan er inderdaad wel even naar kijken!

1 like

Via Ticketmaster kan ook niet meer, dan kan tot 3 dagen voor aanvang

1 like

Iemand interesse in een klein flesje ‘Magic Drops’ van Collistar? Paar keer gebruikt maar blijft in mijn kast staan.
Kan je het eventueel proberen voor je een groot flesje aanschaft.

3 likes

Ja graag!

kan je mij een pm sturen?

2 likes

Zwarte houten kapstok van 120 breed, ijzeren haken. De twee uiterste haken zitten er ook bij, die kunnen pas bevestigd worden als de kapstok hangt. Niets mis mee, maar geen ruimte voor in m’n nieuwe huis. Op te halen in A’dam Noord.

3 likes

tegen verzendkosten of ophalen in Zwolle!

5 likes

Ik heb wel interesse in Zeitoun! Ik stuur je een pb :slight_smile:

2 likes

Die is echt goed!

4 likes

Ben heel benieuwd! Heb meerdere boeken van Dave Eggers gelezen, maar deze nog niet.

2 likes

Middle England en Asymmetry zijn nog beschikbaar! Denk dat ik zo nog wat boeken aanbied

3 likes

Ooh die zou ik wel willen! Ik heb sinds mijn operatie geen zooltje meer nodig, dus ik kan eindelijk schoenen met open hak aan!

3 likes

Ahh sorry heb ze naar de kringloop gebracht! We zijn aan het verbouwen dus wilde ze kwijt! Sorry, had ze er even vanaf moeten halen.

1 like

Helaas, niks aan te doen. Ik zag ze nu pas.

2 likes

Heeft iemand zin om naar Aladdin te gaan zaterdag om 15:00? Ik heb 1 of gratis 2 kaartjes. M’n vader en ik kunnen niet gaan omdat hij nog aan het bijkomen is van zijn operatie.

24 likes

Wat lief dat je het weggeeft! Ik zou daar wel graag met mijn dochter naar toe willen mocht je ze nog hebben

11 likes