Weggeef-topic

Ik probeerde je een pb te sturen , waar het precies opgehaald moet worden. Of dit haalbaar is :grin: Anders kom ik het graag ophalen als die nog beschikbaar is.
Zou je mij een pb kunnen sturen?

3 likes

Oeh ja graag! :blush:

2 likes

185e9f906d543175d78661a3f5a2c8d7

Mesh jurkje met onderjurkje
Maat m maar maak daar maar XS van.
Hij is kort (ik ben 1.62 en dat kan), maar als je lang ben kan het dus ook als top.

Ophalen in Utrecht of tegen verzendkosten (kan wel Homerrr of brievenbuspakje)

1 like

Moet wel via pakket post is dat oke?

1 like

Ja, dat is goed!

1 like

Wil iemand vejas in maat 40? Alleen ophalen in den haag!

2 likes

Iemand die ik hier blij mee kan maken?
Ophalen of verzenden
Bij verzenden wel (liefst) alles in 1x keer

Alles is opgehaald

4 likes

Ik vind die snoepjes (?) vaas heel leuk, maar ik weet niet of je een beetje in de buurt woont?

5 likes

Oh ja dat had ik er natuurlijk bij moeten zetten. Ik woon in Twente!

1 like

Ik vind de 3 meest rechtse items heel leuk! Maar dan zou het ivm je locatie wel verzonden moeten worden, dus als iemand anders het wil ophalen of wel alles wil hebben is dat ook prima :slight_smile:

1 like

Alles is al weg, samen opgelaaid :blush: sorry, zal de post even aanpassen

6 likes

Ik heb een brief verstuurd aan vrienden in Zweden maar ik zie nu dat ik per ongeluk 2x een postzegel code heb gekocht. Heeft iemand hier toevallig vrienden/familie in Zweden en wil je diegene voor 4 juli een kaart/brief sturen (tot 20 gram) let me know, dan stuur ik je de postzegelcode :slight_smile: Wie weet heeft iemand er toevallig wat aan!

5 likes

Vervalt de code niet gewoon als je ‘m voor een bepaalde datum niet gebruikt hebt?

2 likes

Ja hij moet binnen een aantal dagen gebruikt worden maar volgens mij krijg je geen geld terug.

2 likes

Ah dat is jammer. Had het laatst met een verzendlabel, dus dacht wellicht met postzegelcode ook.

3 likes

https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutie/

3 likes

Iemand interesse in de buitenservieszegels van den Albert Heijn? Heb nog 5 volle kaarten plus 7 zegels op mijn app.

(België, geen idee of het werkt met Nederland)

1 like

Ik heb wel interesse :blush:

4 likes

Je hebt DM!

Waaaw, ik heb interesse!

1 like