Iemand die deze HK living theepot en mokken wil hebben? Liever alleen ophalen (in Amersfoort), want ik heb geen spullen om het te kunnen verzenden. 1 mok heeft een barstje aan de bovenkant, maar het lekt niet. Heb ik al gecheckt
Heb ook nog een hoop bak en kook (vooral bak) boeken die weg mogen. Geen zin om er moeilijk mee te doen.
Ophalen in Amersfoort (voel je vooral niet bezwaard als je alles wil hebben, wil er het liefst in 1 keer van af)
Ik heb wel interesse in het ‘zelfgebakken’ boek! Zal ik je een DM sturen?
Ja, is goed!
Ik zou het wel willen hebben, maar wil je het ook opsturen?
Anders moet ik even kijken wanneer ik in de buurt kom van Amersfoort
Mijn verzoek voor ophalen was vooral omdat ik geen materiaal heb om het te verzenden Heb wel tape, maar geen doos waar het in kan
O tof! Heb je deze nog? Ik zou ze graag willen!
Juliette has a gun samples. Iemand die ik er blij mee kan maken?
Kan ze versturen, zal ze goed inpakken maar geef geen garantie ;-).
Deze komen uit zo’n discovery set, maar vond alleen de rest lekker ruiken…
= weg!
Ohhh ik kom het heel graag ophalen!!
Ja graag!
Then it’s yours haha
Oké iemand interesse in deze stoffige spullen? Allemaal gewoon tegen vergoeding van verzendkosten.
Karaffen en borrelglaasjes
Geurstokjes nog in de verpakking
Geurkaars ongebruikt
make-up organizer van Ikea
Heeft iemand interesse in deze Ikea salontafel van de serie VITTSJÖ?
Wij hebben deze al 9 jaar dus hij heeft wel wat gebruikssporen maar ziet er op zich nog prima uit.
Het liefst geef ik hem aan iemand die hem kan komen ophalen, ik woon net buiten Amsterdam (Noord).
-weg-
Oeh hier heb ik zeker belang bij!
Wil je er in 1 keer vanaf? Hoef namelijk niet persé alles te hebben hoor, als meer mensen interesse hebben.
Het liefst niet in teveel delen, max 3 denk ik. Dus als jij het goed vindt dan mag iemand anders ook nog wel wat hebben als ze dat willen.
welke kleuren zijn het voornamelijk?
Ik heb even in m’n bestelgeschiedenis gekeken en het is voornamelijk dit
Roze/rood tinten
Blauw
Paars
Beige/nude
Glitters
en wat verdwaalde groen tinten
Is het ophalen of verzenden?