Ah, ok duidelijk betreft de uren na school: dat kan een brugklasser dus (in de regel) prima aan. Fijn om te weten! (ook thnx alle anderen die hebben gereageerd).
Vakanties kan je dan idd ook misschien wel samen met andere ouders opvangen: dat ze de ene dag daar hangen en lunchen, en de andere dag bij jou. Zie het anders al helemaal voor me dat mijn dochter alle vakanties elke dag luncht met enkel frikandelbroodjes en niet van de tv/ipad weg te slaan is hehe.
@Anna88 wij werken allebei 4 dagen, en hebben 3 dagen BSO, die ook in de vakanties doorgaat (dan hele dagen), dus wat dat betreft zijn we daarin wel gecoverd. Tijdens de vakanties is ze dan net als op schoolweken âgewoonâ 2 dagen thuis met een van ons en 3 dagen weg (school/BSO). We kunnen ook dan wel een dagje extra vrij nemen in die vakanties, als de vakantieBSO niet bevalt.
Maar op de middelbare valt BSO natuurlijk helemaal weg, dus ik vroeg me af wat je dan in die vakantieweken doet⊠want we kunnen ze niet eens allemaal vrij nemen van werk als we zouden willen (beide 20 vakantiedagen met 32 uur werken = 5 weken).