Ooh ja dat is hier niet. Of enkele woningen maar nihil, heel nihil.
Sowieso en het is nooit te laat! Dus lekker doen!
Dat heb je dan maar weer 

Ik ga me ook maar inschrijven. Dacht altijd, ga wel terug naar mn pa of ma maar dat is ook niet leuk op deze leeftijd met kind.
Mijn man staat altijd al ingeschreven.
Vermogen geldt alleen voor huurtoeslag, maar dan kun je nog wel in aanmerking komen voor sociale huurwoningen. Alleen inkomensgrens. Ik zou me echt alllltijd ergens ingeschreven laten staan, zeker met de huidige woningmarkt
Same here 

Ik heb een tijd geleden een serie gekeken over dit onderwerp.
Dirty John deel 2
Ik denk dat dit iedere vrouw hun nachtmerrie is.
Zou em zeker es kijken. 

Ik voelde tijdens het kijken zoveel haat naar die man, ik werd er echt niet goed van.
Ik ook.
Hij speelde zn rol goed 
Snap wel waarom ze hem wilde vermoorden 

Ja jongens nu brand ik ook van nieuwsgierigheid 
We hebben een berekening gemaakt en we werken nu allebei 4 dagen. Maar het kost ons gewoon geld dat ik 4 dagen werk. Dus nu wil ik 3,5 gaan doen en dan om de week een vrije dag. Maar ik vind het wel bizar eigenlijk dat dat zo werkt.
Soms krijg je meer terug bij bepaalde toeslagen als je minder verdiend, omdat je dan net in een andere schaal valt en houdt je dus netto meer over als je minder werkt/verdiend. Nibud heeft er een interessante tool voor. Werkzorgberekenaar of zoiets
Precies wat @Suikerklontje zegt. Als je net iets over een bepaald bedrag zit krijg je minder toeslag. Naja het is best een ingewikkelde berekening geworden, maar 3,5e dag kwam eigenlijk het voordeligst uit.
Bizar he inderdaad. Wilde misschien een halve dag meer werken maar dat zou een dag opvang extra zijn en dan gaan we er op achter uit 
Onder de streep kost het je dan toch geld?
Als je netto minder overhoud heb je er toch niks aan? Dan kost het toch wel geld.
Waarom specifiek jij en niet je vriend? 
Iew nee niet de knipoog
Oh mag de knipoog niet? Sorry
Ik dacht: het komt misschien zo zeurderig over. Hoopte dat zo iets te verzachten. Het is wel een serieuze opmerking. Collega zei iets soortgelijks laatst: ik werk voor de kinderopvang. Ik kan dit niet goed uitleggen merk ik maar ik dacht: huh hoezo jij per se? Het klinkt zo: het mannetje is kostwinner en t vrouwtje wilde ook iets om handen hebben he maar ja of het nou zo nodig is allemaal…