De rustmoment zijn veel minder en veel bukken en tillen etc. Maar is tijdelijk.
Mijn man kan ook niet thuis werken, eigen bedrijf en moet op locatie zijn. We hopen nieuw huis te vinden met meer ruimte (garage/loods) zodat projecten aan huis kunnen. Maar omdat te vinden duurt helaas nog even. Dat zou schelen mbt reistijd.
Van de 5 avonden weg heeft hij terug kunnen schroeven naar 3 avonden weg. Maar zaterdag werkt hij ook nog de hele dag omdat hij doordeweeks 1 âpapaâ dag heeft. Hij heeft teveel werk en iemand aannemen kan niet.
Om die ene dag vrij te plannen en de 2 avonden was al gedoe ivm werk wat er ligt. Straks als tweede er is wel naar 2 avonden, want het breekt hem ook op uiteindelijk. En mij ook, ik werk ook nog, en dat vergeet hij soms.
We vinden het fijn dat zo goed gaat met de zaak, nadeel dat het veel werken is.
Ik vind wel, hoe ouder ze worden, hoe makkelijker dus zie het allemaal als tijdelijk en probeer wat vaker op aanbod van mijn ouders in te gaan als ze wat in weekend met haar willen doen. Voel me dan vaak bezwaard/schuldig omdat zij ook werken en ik haar doordeweeks door werken al minder zie. Maar moet ik eigenlijk overheen zetten. Ze bieden het zelf aan en kind heeft het altijd leuk bij hun.
Kan voorstellen dat je man minder snel kan zeggen, ben er uurtje later ivm naar bed brengen oid. Mijn plant nu bijvoorbeeld niet voor 19.00 in. Kan hij net stukje helpen met bed.