Ik erger me ook te pletter aan dit artikel.
Ik deel jouw mening ! En nog paar andere ergernissen van mij ;
Wij hebben ons ouderschapsverlof nodig om al die school vakanties te overbruggen. Maandag start er weer eentje van 2 weken, en binnen een paar maand een van 9 weken. Hoe verwachten die ministers dat wij onze kinderen daar opvangen ? 1 maandje ouderschapsverlof nemen wij, elk jaar apart, zodat we onze kinderen niet op 5 verschillende kampjes moeten sturen. Dat lijkt me voor sommige kinderen ook verschikkelijk stressvol.
En ik erger me eigenlijk ook aan hoe negatief er wordt gesproken over de crèches. Het lijkt nu alsof alle crèches slecht zijn maar dat is niet zo. Onze kinderen zijn naar een hele goeie crèche geweest, met veel liefde en knuffels. Ik liet hun daar elke ochtend met een gerust hart achter. En ik ben er zeker van dat het hun goed heeft bijgedragen tot hun ontwikkeling.
En wat een belachelijke oplossing ook, onze creches zijn slecht, hou ze dan gewoon maar thuis, dat is de oplossing… je houd ook maar 900€ ofzo over, kan me voorstellen dat dit voor vele gezinnen geen maanden aan een stuk houdbaar is.