Je vergeet de foute kersttrui op de nationale foute kersttruien dag 
Ik ben blij dat ons kind niet in het kerstkoor zit. Dit is geen grap: ‘Kinderen in het koor graag nette witte en zwarte kleren aan. Het liefst zonder jas, ook al is het optreden buiten. We snappen dat het koud is, maar misschien kunnen jullie dan een extra laagje thermokleren aan doen.’
Welke ouders willen een vuurkorven met hout meenemen voor op het plein? Staat gezellig! Graag zelf gedurende de avond in de gaten houden!
Ik heb vrij moeten vragen voor de dag van het diner. Kind gaat normaal tot 6 naar de BSO. Bij ons begint het diner om half 5. Hapjes voor het diner mogen niet 's ochtends worden meegegeven en ze moeten feestelijke kleren aan! Hoe zien ze dat voor zich? Ik kan niet van de BSO leiders vragen dat zij de hapjes klaarmaken en die feestelijke kleren zijn aan het einde van een dag school/BSO niet echt meer feestelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het top dat ze leuke dingen organiseren en wil daar graag bij helpen. Maar het zou fijn zijn dat ze dan bedenken dat het handiger is om het na 18.00 uur te organiseren.