@Freedom @Portugal @wiewatwaar @Calypso @Sovereign @Miena @Blake
Dankjulliewel voor jullie lieve reacties!
Ik weet nog niet of het financieel een probleem wordt - mijn arbeidsovereenkomst loopt af per augustus en tot die tijd ontvang ik 100% ziektewetuitkering via mijn werkgever. Per augustus wordt ik overgedragen naar het UWV en dan ga ik, voor zover ik het begrijp, óf naar 70% uitkering (ziek uit dienst) of ik blijf op een 100% uitkering (ziek uit dienst door ziekte na/door zwangerschap/bevalling). Ik hoop natuurlijk dat ze mij het laatste gaan geven, want met 70% komen we op het nippertje rond maar dat is het dan ook het enige. Ik denk dat als ik de toezegging krijg dat het 100% wordt, er al een last van mijn schouders valt waardoor ik wat meer tijd durf te nemen.
Zodra ik die toezegging krijg, wil ik ook een fitness abonnement gaan nemen. Ik heb veel lichamelijke klachten na mijn bevalling en door de verzorging van m’n geopereerde dochtertje is dat alleen maar toegenomen. Ik hoop daarmee m’n lichaam wat sterker te kunnen gaan maken en sowieso te ontstressen.
Ik heb in ieder geval morgen een sollicitatiegesprek voor een baan van 20 tot 24 uur, vanaf september/oktober. Voelt heel dubbel want aan de ene kant vind ik het dom van mijzelf en vraag ik me af of ik niet te snel ga, anderzijds is het een fijn vooruitzicht om straks in het najaar een baan te hebben en dat geeft me energie. Nou ja, eerst maar eens aangenomen worden en dan beslissen wat ik doe. Ik heb in ieder geval volgende week donderdag een gesprek ook met de arbo-arts.