@Keroppi mijn kind is wel ‘al’ 1 haha. Die waas is inderdaad wel voorbij en ben ook wel weer gewend aan het werkleven. Alleen vind het nu wel lastig dat werk en prive zo op elkaar lijken ofzo. Hij slaapt nu ook echt wel beter maar het is helaas nog niet structureel. Elke nacht/ochtend is nog wel een verrassing.
@Ishq ik ben inderdaad wel aan het twijfelen over een schoonmaakster. Zou dat wel graag willen. Al is het maar eens in de twee weken. Besteed nu inderdaad, ook samen met vriend, zondagochtend aan schoonmaken en dan is de zondag zo voorbij. Alleen ik ben minder gaan werken, vriend wel weer meer maar we willen graag sparen (voor een ander huis) dus dan voelt een schoonmaakster wel heel erg luxe. Ik wil wel een robotstofzuiger kopen denk ik. Dat scheelt hopelijk al iets.
@girlonfire ja klopt! Hm ik weet niet of ik het lastig vind dat hij op mijn groep zit. Mijn hoofdtaak op werk is natuurlijk ‘zorgen’. Zonder hem zou dat ook moeten en dat vind ik ook nog leuk aan mijn werk. Hij doet het heel goed/is heel makkelijk. Hij hangt ook niet echt aan mij. Maar ik kan natuurlijk niet zeggen hoe het zou voelen zonder hem op mijn werk. Over een paar maanden gaat hij wel naar de volgende groep. Maar dat neemt de huishoudelijke taken niet weg.
@Fredje mijn wens is inderdaad wel om andere taken te gaan doen. Meer van de groep af. Alleen ik werk nu bij een heel kleinschalig bedrijf en de meeste taken zijn al vervuld. Die ene dag in de maand zit ik op ‘kantoor’. Maar dat is relatief zo weinig. Dus dat is wel jammer. Daarom ben ik ook aan het twijfelen/bedenken/rondkijken voor toch eventueel iets anders over een tijdje.
@Okapi zie reactie op Ishq. Zou dat wel graag willen maar twijfel vanwege de kosten. En ja dat zou ik ook wel graag willen. Even een nachtje weg, niet zorgen, geen huishouden. Toch maar eens gaan doen misschien. Bedankt voor de tip!
@Uprooted nou inderdaad. Echt een trein die maar doorgaat. En dan heb je soms bijvoorbeeld de was op orde en je draait je nog niet om of hij is weer vol. Er komt ook geen einde aan. Ik ben 's avonds ook kapot en moet eerlijk toegeven dat ik soms te laat ga slapen eigenlijk. Maar dan wil ik ook even genieten van de rust/tijd voor mezelf.