Ja wij hadden ook 3 dagen en dat was / is erg pittig. Ze vinden de BSO niet leuk na schooltijd, en willen vooral graag afspreken met vriendjes en de buurkinderen die bijna allemaal niet of maar 1 dag niet thuis zijn, daarnaast is de sport die ze willen doen dus idd op een van die 3 dagen. Nu zitten ze nog op zwemmen, dus is nu nog een ding. Maar heeft wel meegespeeld in onze keuze om een per maart een gastouder aan huis te kiezen. Daarvan mag alles (bij hen spelen, ergens anders spelen, ze brengt ze naar sport als dat zo uit komt etc).
Maar goed dat is vooral interessant als je overdag ook nog een niet schoolgaand kind hebt. (En dat is bij ons de komende 3jr nog zo, 3 kinderen).
Ik vond / vind dit ook heel lastig. Zeker als je in een kleinere gemeente woont waar bijv maar op 1 middag turnen (als voorbeeld) wordt aangeboden. En vrijwel niet in het weekend hier in de omgeving.ja, de wedstrijden, niet de training.
In een stad heb je dan misschien nog uitwijk mogelijkheden naar een andere turn vereniging. Maar wij vonden het heel beperkend
.
Ik neem het ouderschapsverlof van de jongste nu dus op op maandagmiddag zodat ik met de kinderen naar zwemles kanā¦