Dank voor jullie reacties allemaal!
@Karga Ik hoop ook dat het beter wordt als ze beter gaat slapen. Ik heb wel altijd mn werk leuk gevonden, maar ook zwaar. Ik leg de lat overigens ook vrij hoog en ben/was wel goed in mijn werk, maar nu lukte dat totaal niet dus o.a. daarom ook uitgevallen.
@Marquez 3,5 in 3 dagen was ook veel te zwaar. Ik had eigenlijk ouderschapsverlof voor die halve dag opgenomen maar ja geen vervanging dus toen ben ik akkoord gegaan met 3,5 in 3. Dat ga ik dus ook niet meer doen en wordt ook niet meer verwacht of gevraagd. Ik hoop maar dat ik belangrijk werk doe, je ziet dat soms gewoon helemaal niet terug een jaar lang en dat vind ik ook zwaar. Soms krijg je nog wel waardering van bepaalde leerlingen, maar de leerlingen die je het liefst wil bereiken zijn juist het lastigst bereikbaar.
@Krekel normaal kan ik wel met zulke uitspraken omgaan maar uit vermoeidheid (en hormonen?) ben ik gewoon niet scherp en daardoor lukt dat dan niet. Dan baal ik weer van de dag en dat is ook vermoeiend en dan kom ik in een negatieve spiraal. Ik vind het werk overigens ook steeds minder leuk met de Andrew Tatisering van mijn doelgroep.
Voorlopig hoef ik nog niet te werken van de bedrijfsarts dus kan echt even rust nemen dus dat scheelt wel.