Haha ik heb toevallig ook bordje gekocht n.a.v. forum en eten gaat weer iets beter!
Voor
Na
Helaas zelfs in deze bui nog geen yoghurt of melk, dus als iemand daar een fantastische tip voor heeft…
Ik kan bij mijn dreumes niet groente tegelijk geven met de rest haha. Dan eet ze eerst het lekkere op en dan wilt ze de groente niet meer
Dus eerst groente en dan de rest. Kan dus nooit van die mooie opgemaakte bordjes zoals hier maken 🥲
Ik vind het zo leuk dat jij al zoveel probeert met J! Qua eten en qua dingen doen/ondernemen. (zoals het verven en waar je van de week was wat ik op IG zag)
Dit is ook weer een goede om te maken en geven. En ze vond het blijkbaar heel lekker!
Ja vind ik ook @SpeedOfSound Je komt heel zelfverzekerd over in je moederschap. En je hebt me geïnspireerd om ook te gaan vingerverven haha.
Prachtige professionele collage speciaal voor jullie. De soep was gisteren voor lunch die is echt fave. Avondeten ook van gisteren, ze eet meestal eerder dan wij dus even snel wat bij elkaar geraapt en daarna had ze van ons nog best veel broccoli en courgette meegegeten. (Ze is 2j).
Vanochtend wilde ik gewoon een broodje smeren maar S vroeg op pannekoekies, die gingen helemaal op met een rooibos theetje. Dat was mijn spreekbeurt doei.
Tip voor ouders met slechte of medium eters; ga op vakantie!
K loopt hier een partij te bunkeren, niet normaal. Gisteravond hebben we 4x (!) voor hem opgeschept.
En nu ook weer een lekker bordje pasta op, 2 vissticks, stukje komkommer, stukje gekookte peen en een heel stuk drilpudding 
Snap het ook wel, we liggen echt de hele dag in het zwembad en dat maakt hongerig.
Edit: oké en hij vraagt nu om nog een bakje kwark. Whaha echt niet te doen dit. Herken m’n eigen kind niet zo
Foto’s van gister. Geïmproviseerd bordje. Zoontje, 17 maanden. Shakshuka zonder ei, volkoren pita en falafel.
Ging er goed in, en ook naast want hij zag mij de pita dippen dus dat moest hij ook
. Gelukkig had ik zijn broek al uitgedaan want zijn hele benen zaten eronder. Een vreetjurk is niet altijd voldoende. Volgende keer maar een vreetpak aan als ze dat ergens verkopen
.
De vakantie is net geboekt, dus hopelijk werkt het hier ook 
Ik maak nu af en toe ‘poezenbroodjes’. Soms weet M niet wat ze wil eten op brood en zo eet ze het eigenlijk altijd op.
Vandaag weer eens iets nieuws als lunch: courgette’cake’. Met een klein beetje geraspte kaas, zelfrijzend bakmeel, melk en ei. Andere 3 stukken waren al weg gegrist voordat ik de foto kon maken en alles ging schoon op
Wat leuk, heb je een recept gevolgd of zelf op gevoel gedaan?
Ik ging vandaag American pancakes bakken voor de lunch, ik kreeg een vriendelijk verzoek voor een hartjes pannenkoek (we hebben zo’n vormpje). Even opgevrolijkt met hele zure besjes (bleek later) en wat mango wat over was van de poke bowl van gisteren. De besjes heb ik opgegeten, de rest ging op (3 jaar).
Onze baby is helemaal klaar met geprakt eten
Gisteren gaven we haar uit zo’n potje voor 6+ maanden, dat is echt puree zonder stukjes en ze wordt daar zo boos en ongeduldig van haha. Ze kauwt graag op dingen maar ik vond het toch nog een beetje spannend, we doen geen rapley ofzo. Maargoed, net dit voor haar gemaakt want ze lijkt er zo aan toe.
Het is allemaal opgegaan, nog wat extra worteltjes gehad en daarna nog heel wat stukjes brood met boter (bijna 8 maanden).
Ik had een recept gevolgd, uit het babykookboek van ouders van nu! Goed boek voor meer inspiratie voor ontbijt en lunch, alleen jammer dat in heel veel dingen kaas gaat (ivm zout). Ik zou het zeker niet kopen voor een baby, maar voor dreumessen/peuters staan er wel leuke ideeën in.
Snacks op vrijdagmiddag na school/peuterspeelzaal. In de bakjes zit:
Bloemkool en spinazie. Bloemkool waren al 2 happen uit voor de foto.
Zoete aardappel frietjes er nog bij.
De frietje gingen op en nadat ze los spinazie had gehad en dat niet lekker vond, wilde ze ook geen bloemkool meer haha. En als toetje nog wat appelmoes.