Ik ben echt de wanhoop een beetje nabij. Mijn zoon van ruim 2 eet sinds hij een jaar is zijn avondeten dramatisch. De rest inclusief alle soorten fruit gaat heel goed gelukkig maar groenten weigert hij in alle toonaarden te eten. Alle manieren al geprobeerd, hij proeft wel eens groente maar altijd vies. Nu hebben we ondertussen wel een manier gevonden met een voedingscoach waardoor het weer gezellig is aan tafel. Hij eet een vorm van aardappels, gnocchi, zoete aardappel zoiets, vlees vis of vega burger en vaak iets van ketchup of soms appelmoes met wat kaas stukjes en kwark.
De laatste week/2 weken is t echt dramatisch. Hij eet af en toe wat stukjes kaas bij het avondeten maar de rest inclusief kwark negeert hij gewoon… hij weet dat hij niks anders krijgt dus gaat zonder zeuren met een lege maag naar bed maar hij is al niet zo zwaar en ik maak me er zo’n zorgen om dat ik voor altijd een slecht etend avondeten kind heb en hij alleen maar lichter wordt in verhouding… het frustreert gewoon zo.
Hij is super gevoelig en uit emoties prikkels bijv direct in slecht eten. Hij is super veel ontwikkeld met veel lange zinnen praten Laatste tijddus ik denk dat dat de oorzaak nu is. Maar toch even bleh

dreumes van 19 maanden. Weet niet waarom ik überhaupt nog moeite doe 🥲 potje lepelt ze nog net niet zelf leeg.

;

Vandaag aten we nasi, daar eet ze anders 2 borden van
is toch weinig maarja, ze zal het zelf wel weten.