Ja hier ook eten als een bouwvakker maar drinken ho maar. Ik heb daarom die middag fles er ook nog inzitten. Zeker omdat hij vaak van z’n ochtend fles en avond fles ook nog veel laat staan. Vanochtend liet hij 150 staan… 
Dus dan maar wat langer 3 flessen, maar geen zin in vocht te kort.
Is er eigenlijk reden waarom je 2 schepjes op 180 geeft? Ik geef eigenlijk standaard gewoon die 6 scheppen maar Miss is dat niet handig?
Wat heerlijk zo samen onder een dekentje met zo’n snackplank! Mijne heeft het geduld niet om lekker op de bank te zitten, die wil alleen maar actie. Hopelijk als hij iets ouder is wil hij wel lekker samen onder een dekentje 

)
zat er alleen maar op te kauwen. Met 6 maanden zijn we een tuitbeker aan gaan bieden, daar heeft hij 2 weken uit gedronken en toen las ik dat dat niet wordt aangeraden dus over gegaan op een rietjes beker. Kostte hem een dag of 3 om die te snappen. En ineens wilde hij weer uit onze glazen mee drinken dus toen heb ik en de rietjesbeker en de 360 tegelijk aangeboden, dan kon hij zelf pakken welke hij wilde. Als hij de 360 pakte hielp ik hem wel om een vinger onder de beker te leggen en zachtjes druk zetten, zodat hij begreep dat hij z’n hoofd naar achteren moest doen om er water uit te krijgen. Na 2 dagen heb ik de rietjesbeker weggelaten toen ik zag dat hij steeds naar de 360 greep.

)