What my kid really eats

Lekker!!! Wat ligt erboven? En eet je kindje zelf?

Prakje van wortel met aardappel. Hij wil heel graag zelf eten, maar met lepel of vork lukt het nog niet zo goed. De kipstukjes kan hij wel al goed zelf pakken (wel met z’n handen)

1 like

En eten jullie dan hetzelfde?

1 like

Soms wel soms niet, of bijna hetzelfde…

4 likes

Wortel pannenkoeken als lunch. Helemaal op.

4 likes

Ze heeft er niet veel van gegeten, we vonden de kipnuggets zelf wel heel lekker :grinning_face_with_smiling_eyes: morgen poging 2

1 like

Weet je nog in wel topic de hoge lat-moeders-discussie was? Wil ik nog wel even nalezen. Thanks!

1 like

Misschien mis ik iets, maar ik kan dat hele topic niet vinden :smiley:?

En hoe weet je of je ‘aan de voorwaarden voldoet’? :slight_smile:

Oe, heb je het recept nog?

3 likes

Dit is het recept. Ik had IPV speltmeel volkoren meel gedaan.

2 likes

Ik kom ook eten, ben onderweg!

5 likes

Minipizzas voor een ongeduldige dreumes

18 likes

8 maanden, broodje met boter en wat stukjes avocado. En nu ga ik direct leuke bordjes bestellen.

3 likes

ik heb gister dit gemaakt (eigenlijk voor mezelf maar goed) en 't kind heeft er vanmorgen 2 boterhammen mee op waar ze normaal met moeite 1 boterham eet (het is meer een kwark kind 's morgens)

oja en het is supermakkelijk om te maken

4 likes

Edit: baby van 9 maanden, ze heeft lekker overal op gesabbeld :sweat_smile:

7 likes

Heb weer eens een dag bijgehouden! Zoontje wordt over een paar maanden 3.

Ontbijt: boterham met pindakaas
Tussendoor: kokosyoghurt met aardbeien en zadenmix. Plus nog wat losse aardbeien uit het vuistje
Lunch: tosti kaas en beker havermelk
Tussendoor; snack bakje met avocado, komkommer, crackers en een ‘snoepje’ van gedroogd fruit
Tussendoor 2: een bakje chips. Maar daar heeft hij precies 2 chipjes uit genomen.
Avondeten: eigenlijk couscous met tuinbonen, munt en falafel. Maar dat werd in een woedeaanval over de tafel heen geflikkerd. Waren er helemaal klaar mee en geen zin meer in opvoedkundig verantwoord bezig zijn dus dat werd uiteindelijk een boterham pindakaas. Oh en tijdens het koken nog stiekem wat hapjes komkommer.
Toetje; zo’n smoothie zakje

17 likes

Overgebleven bananenbrood (echt een hit), toast met pindakaas en komkommer

7 likes

Lunch was eigenlijk tomatensoep maar ze wilde graag tosti met jam, okeuh. + left over kipballetjes en nog een halve rode paprika rauw op.

9 likes

@Fredje ik moest net nog aan je denken. We zijn blijven volhouden met het aanbieden van groenten/fruit etc en vandaag at ze ineens uit het niets een halve rode paprika. Ben zo blij haha, ze heeft anderhalf jaar alleen aardappeltjes met kikkererwten, gepureerd voedsel en soep op voor avondeten. Afgelopen week ook een paar keer banaan gegeten en één keer een paar stukjes Kipfilet. Het komt wel. :relaxed:

20 likes