What my kid really eats

Ohh wellicht is het al eens gevraagd hoor maar waar heb je dit bordje vandaan? Hij past zo te zien op de Stokke tray toch?

Zo leuk die menu’s! Zal het ook eens proberen. Ik krijg et echt niet zoveel groentes in hier ( 4 en 1 jaar…). Was het maar zo’n feest.

3 likes

Het is de EZPZ mini mat, past idd op de stokke tray! :blush:

2 likes

O geen idee haha ik eet zelf geen mais :’)

2 likes

Onze pizza kunstwerkjes. :rofl: Geen after, maar ze at 3/4 van de pizza minus de groentjes erop. Maar ze had wel een bord vol paprika, wortel, tomaat en komkommer op als snack voor dat we gingen eten.

8 likes

De buitenkant van mais kan je niet verteren! Iets met cellulose wat niet afbreekbaar is in de darmen.

3 likes

Hij at zowaar een keer alles!

8 likes

5 likes

Haha, hier ook een kroepoekliefhebber. Wij verstoppen de kroepoek inmiddels totdat hij al wat rijst/groente op heeft, anders wil hij ineens niks anders meer eten :sweat_smile:

2 likes

Haha ja dat deden wij eerst ook, maar nu eet hij ook wel rijst. Groente laat hij sowieso liggen

2 likes

@Patagonia kroepoek is echt aanlokkelijk idd, hier ook haha. Als we niet opletten eet K. rustig de hele zak op en niks anders :joy: hebben haar dus maar geleerd dat ze de kroepoek ook als lepeltje voor de nasi kan gebruiken :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Hahaha ja dat probeerde wij ook maar dan doet hij alles er weer af :joy:

Dreumes van 22 maanden, orzo met wortel, ui, pompoen en geitenkaas. Dit is de voor en na, ze heeft alleen aan de lepel gelikt en zit een appel inclusief klokhuis op te eten. :roll_eyes:

9 likes

Nafoto is hetzelfde min de Vissticks :smiling_face_with_tear:

5 likes

Echt zo heftig soms hè :rofl:

3 likes

Haha, hier waren het vanavond ook twee vissticks :grin:

3 likes

Hier waren het vanavond ook al vissticks. Die van 2,5 “nee deze vind ik niet lekker” en toen opeens was ze Mega Mindy en zei ik dat Mega Mindy wel echt van vissticks houdt. Toen ging ze het proberen, maar helaas, ook Mega Mindy (die ze zelf overigens Mega Mandy noemt) vond het niet lekker :smiling_face_with_tear:

4 likes

Dit klinkt lekker. Heb je een recept? :grin: of is het gewoon alles bij elkaar gooien en denk ik gewoon te moeilijk.

Hier met 22 maanden wordt ook amper gegeten :roll_eyes:

3 likes

Gewoon alles bij elkaar gooien haha. De geitenkaas op het einde pas om het er doorheen te smelten :raising_hand_woman:t3:

Gister heeft ze ook weer 2 droge cracottes op als avondeten (en een raketje :rofl: we aten bij opa en oma) :woman_shrugging:t3:

5 likes

De tomaat en komkommer gingen helemaal op! De rest (sarma, gevulde wijnbladeren) is eigenlijk niet aangeraakt, maar had ik ook niet verwacht.

1 like

Ik heb een echte Hollander gebaard. Rijst en pasta gaat alle kanten op, hele vloer ligt altijd onder. Met AVG’tjes komt er echt niets op de grond. Iedere kruimel gaat op.
Vanaf nu eten we iedere avond AVG :grimacing:

8 likes