What my kid really eats

Haha ja dat deden wij eerst ook, maar nu eet hij ook wel rijst. Groente laat hij sowieso liggen

2 likes

@Patagonia kroepoek is echt aanlokkelijk idd, hier ook haha. Als we niet opletten eet K. rustig de hele zak op en niks anders :joy: hebben haar dus maar geleerd dat ze de kroepoek ook als lepeltje voor de nasi kan gebruiken :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Hahaha ja dat probeerde wij ook maar dan doet hij alles er weer af :joy:

Dreumes van 22 maanden, orzo met wortel, ui, pompoen en geitenkaas. Dit is de voor en na, ze heeft alleen aan de lepel gelikt en zit een appel inclusief klokhuis op te eten. :roll_eyes:

9 likes

Nafoto is hetzelfde min de Vissticks :smiling_face_with_tear:

5 likes

Echt zo heftig soms hè :rofl:

3 likes

Haha, hier waren het vanavond ook twee vissticks :grin:

3 likes

Hier waren het vanavond ook al vissticks. Die van 2,5 “nee deze vind ik niet lekker” en toen opeens was ze Mega Mindy en zei ik dat Mega Mindy wel echt van vissticks houdt. Toen ging ze het proberen, maar helaas, ook Mega Mindy (die ze zelf overigens Mega Mandy noemt) vond het niet lekker :smiling_face_with_tear:

4 likes

Dit klinkt lekker. Heb je een recept? :grin: of is het gewoon alles bij elkaar gooien en denk ik gewoon te moeilijk.

Hier met 22 maanden wordt ook amper gegeten :roll_eyes:

3 likes

Gewoon alles bij elkaar gooien haha. De geitenkaas op het einde pas om het er doorheen te smelten :raising_hand_woman:t3:

Gister heeft ze ook weer 2 droge cracottes op als avondeten (en een raketje :rofl: we aten bij opa en oma) :woman_shrugging:t3:

5 likes

De tomaat en komkommer gingen helemaal op! De rest (sarma, gevulde wijnbladeren) is eigenlijk niet aangeraakt, maar had ik ook niet verwacht.

1 like

Ik heb een echte Hollander gebaard. Rijst en pasta gaat alle kanten op, hele vloer ligt altijd onder. Met AVG’tjes komt er echt niets op de grond. Iedere kruimel gaat op.
Vanaf nu eten we iedere avond AVG :grimacing:

8 likes

Waarom judgen om verse jus?? Is dat het nieuwe cola??

3 likes

Omg wat irritant. Goed dat jullie samen genoten hebben van de jus.

Laat het haar maar niet horen van de ijsjes die jullie samen eten!

Peuter 3 jaar. Heb eens een dag bijgehouden wat ze at, behalve het avondeten (lasagne) want toen was ik niet thuis. Maar volgens vriend was t niet veel.

Havermout met kiwi.

Boterham met 50/50 pindakaas en hagelslag. Daarna wilde ze nog een cracker met appelstroop. Smoothie van banaan, spinazie en sinaasappelsap.

Bakje mango en beker melk en daarna nog 3 paaseieren.

4 likes

Welke kiwi is dit? Sinds ze de kiwi gold niet meer in de winkel hebben eet de kleuter geen kiwi meer want die groene vindt ze :face_vomiting:

1 like

Kiwi gold! Vind die zelf ook veel lekkerder dan de groene.

4 likes

Waar haal je die?

1 like

Je hebt ze gewoon bij de Albert Heijn. Ze zijn wel duurder dan de groene. Ik haal ze altijd bij een winkel bij ons die de fruitshop heet, maar volgens mij zit dat niet door heel Nederland.

1 like

Ah ja dat is de Sungold ofzoiets die jij bedoeld volgens mij, die zijn toch net even anders😢

3 likes