Ligt echt aan het kind dus lastig met ja/nee te beantwoorden. K. had ik dat niet gegeven met 9 maanden, maar die at toen vooral nog kleine beetjes en bv wel goed groente maar brood totaal niet. R. zou ik dat wellicht wel hebben gegeven bij uitzondering een keer. Niet omdat die de tweede is en we makkelijker waren (waren we met sommige dingen wel hoor)), maar die at toen gewoon echt al heel goed en veel. Kind at met 6 maanden een boterham alsof ze nooit anders had gedaan, der grote zus at pas rond de 10 maanden echt brood of een hoeveelheid die als lunch kon volstaan dus dat het ook echt een melkvoeding zou kunnen vervangen.
Ik wilde gaan douchen, loop ik onze kamer in en pak gedachteloos mijn pyjama van bed. Loop naar de badkamer en denk ineens huh zie ik dat goed? Ik weer terug, ligt K. Op mijn helft te slapen. Mn man had haar daar niet neergelegd nadat ze om 22u wakker werd en hij had haar net weer in bed toen ik thuis kwam. IPad lag naast haar, dus denk dat ze stiekem heeft geprobeerd filmpjes te kijken
jammer voor der dat er een code opzit.