Oh thanks gurl. Ik had de zoekfunctie vanmiddag al gebruikt en kon niks vinden, maar jouw skills zijn duidelijk beter. Kan ook altijd op jou bouwen he ![]()
![]()
Je no 1 stalker/fan ![]()
One love gek
Ziet er goed uit! Waarmee maak jij een sausje?
Avondeten, aardappel gekookt, broccoli (met groentesaus deze keer) en halve kipburger
Fruithap tussendoor, aardbei en druiven
Ontbijt met havermout en paar plakjes banaan
Alles gaat hier tot nu toe nog steeds op (15 maand)
Wij gaven deze vaak in het begin. Nu nog wel eens en hij eet het graag.

Verder nog geprakte avocado, hüttenkäse, laagje roomboter of zuivelspread.
Vega paté en smeerkaas geef ik ook weleens als afwisseling.
Hummus en zuivelspread vindt ons kind heel lekker!
Meeste is al genoemd, hier is zuivelspread maar ook de Chavroux smeerbare geitenkaas een succes.
Boterham met kaas 10 seconden in de magnetron zodat de kaas vastsmelt
Mijn dochtertje eet nog niet veel brood met beleg maar ik zou denken aan inderdaad zuivelspread of huttekase (evt even kort gepureerd dat het wat smeerbaarder is en dan kan je er evt nog iets doorheen pureren, groente ofzo), geprakte banaan of ander fruit?, avocado, hummus of zelfgemaakte bonenspread (bv gewoon doperwten uit de vriezer ontdooien en pureren met wat kruiden, olie of huttekase).
Oh ja in het kader hiervan: eitje klutsen en terwijl het nog zacht is, de boterham erbovenop leggen in de pan. Dan bakt het ei aan de boterham vast.
Hier ook hummus, smeerbare geitenkaas (van die nepchavroux) linzenspread, geprakte avocado, en soms muhammara.
Haha de broccoli doet me denken aan van de week. Dat aten wij ook, met groentesaus (anders hoef ik ‘t niet). Had m’n zoontje zonder groentesaus gegeven, want dacht dat is beter voor ‘m.
Nou leuk bedacht van mij, hij wilde uiteraard ook mét de saus. Dus dat maar gegeven. Kan hem nu echt niets anders meer geven dan dat we zelf hebben helaas…
Bij mij was van dat merk de stroop echt een hit! Die bederft ook niet snel. Die mango pompoen was ook een succes maar het bederft waar je bij staat
Dit is ook nog een tip. Bederft uiteindelijk ook wel maar echt veel minder snel dan die van de Kleine Keuken.
Ohja de stroop ging er hier ook goed in. Die andere spreads zijn hier eigenlijk nooit bedorven maar als ik het zo lees was dat dus gewoon geluk.