Dit doen wij ook en het werkt heel goed. Hij dipt gewoon alles in de yoghurt en dan gaat zijn hele bord leeg.
Mijn kind van net twee is nu echt in een fase dat ie vreet als een bootwerker. Niet normaal wat hij op een dag naarbinnen werkt. Hij krijgt wel gewoon gezonde dingen dus ik maak me niet zo druk en ik denk dat hij dan binnenkort wel zal groeien. Alleen moet ik binnenkort naar het consultatiebureau en ik vrees nu al voor de reactie daar.
Werkt hier ook heel goed juist. We zeggen er eigenlijk ook nooit wat over. Ze heeft fases minder en nu weer heel goed, maar sommige gerechten niet zo.
Gele bordjes van de meiden (bijna 4 en 6 jaar). Groene bordje van de bijna 18 maand oude. Die met wortels van de 3,5 jarige. Ze heeft het eigeel niet op trouwens. De tomaatjes van de ‘baby’, zijn opgegeten door de oudste…
En nu zitten ze aan zo’n vrieslolly, daar hoef ik geen before & after van te maken want dat eten ze prima
Krijgen jullie dan echt reactie van consultatiebureau bij jullie kind over gewicht en lengte? Ik krijg gelukkig nooit commentaar hoor vaak horror verhalen van andere moeders. Laatst was ze qua gewicht boven de lijn maar toen zeiden ze komt vast goed geen zorgen.
Ja gelukkig herken ik dit ook, vrij relaxed
Ik hoorde altijd zoveel horrorverhalen dat ik eigenlijk beetje bang werd. Tot nu toe gelukkig alles meegevallen.
Voor én na. We aten laat en ze was eigenlijk al doodop. Ik merk dat ze dan ook minder tot geen nieuwe dingen wil proberen. Schaaltje yoghurt ging er wel goed in en daarna heb ik haar linea recta in bed gewieberd.
Gekke vraag, maar voor de dreumesen die zoveel eten. Poepen die ook vaker op een dag? M’n nichtje poept 2 tot 4 x per dag en m’n zus vraagt zich af of dat normaal is.
Ja mijn kind poept 2-3 keer per dag.
Lijkt mij dat dat gewoon verschilt per kind. Er zijn toch ook volwassenen die drie keer per dag poepen en volwassenen die één keer in de drie dagen poepen.
Poept jouw baby altijd ongeveer even vaak dan? Hier varieert het echt van 1 tot wel 6 keer per dag (er is wel een gemiddelde hoor, 6 is gelukkig een uitzonderlijk, want dat is ook meteen luieruitslag)
Hier bijna altijd 2 keer per dag.
Waar zijn deze bordjes van?
Ja dat lijkt me normaal. Hier ook vaak 2-4x per dag, als het 2 is vind ik het vaak nog weinig haha
Kwantum!
Mijn dreumes van 1,5 meestal 2 x per dag. Soms 1 x. Maar ze is een slechte eter.
Noedels gingen er goed in, gebakken uitjes idem, atjar tjampoer en groenten zijn op de grond beland.
Mijn vriend is helemaal fan van het nieuwe Nijntje kookboek (nogmaals dank @Zitzak!) dus we hebben er het hele weekend uit gegeten .
Vrijdag: linzenpilav. E. heeft twee bakjes leeggegeten. Vooral de gekruide yoghurt was een succes.
Zaterdag: mac & courgette. Zijn bakje leeg en daarna nog yoghurt.
Zondag: roze stamppot (bieten) met een worstje. Er bleven twee stukjes over. Daarna nog een banaan.
Je hebt me helemaal geinfluenced met je succeposts haha. Ik heb hem net op het verjaardagslijstje vd oudste gezet. Die is dol op samen koken en de boeken van Nijntje worden hier bijna dagelijks gelezen, dus hoop dat er dan weer wat meer variatie in de gerechten hier komt haha.