Dit ging ook niet over die forummer zelf.
Ah gelukkig, verkeerd opgevat.
Dacht dat je bedoelde âde witte personen zonder de kennis over dat woordâ [inclusief de member in kwestie], maar het was algemener dus.
Vraag ze of we 4 mei ook maar kunnen afschaffen dan met diezelfde gedachte gang. Dan is het ineens neee want dit en dat. Je kunt over elke feestdag die iets met bevrijding of geschiedenis te maken heeft van " het is nog steeds bezig" maar dat maakt die feestdag niet minder belangrijk.
Weet iemand nog de Instagram post met verschillende plaatjes waarom je haar in crowbraids laten vlechten problematisch is als wit persoon?
Ik kan het niet meer vinden helaas
Kan je niet helpen met de video maar wilde alleen zeggen dat het cornrows of kopvlechten zijn. Box braids, dit kan misschien helpen in je zoektocht. Aangezien je nu zoekt naar iets dat niet bestaat.
Wauw!
Ben er ff stil van.
Ik ken de film niet? Staat ie nog op Prime?
Sorry! En bedankt, ik heb de thread gevonden: Login âą Instagram
Nichtje heeft op vakantie haar haar laten invlechten, maar omdat het door een zwarte vrouw is gedaan is het volgens haar niet cultural appropriation, dus heb haar deze gestuurd.
Ah ok thnks!
Ik ben eigenlijk niet zoân serie liefhebber, moet wel echt geweldig zijn dat ik het wil blijven volgen.
Maar deze scĂšneâŠ
Ik zal eens googlenâŠ
Wat kun je zeggen als mensen de :" je mag tegenwoordig ook niks meer zeggen". Erin gooien?
Ik zag laatst een video van een interviewer die vroeg wat diegene dan graag zou willen zeggen wat niet meer kon. Toen kon hij eigenlijk niks verzinnen. Misschien zoiets?
Ik zeg wel eens: âJe mag nog steeds alles zeggen, maar je moet wel een reactie verwachtenâ
Wat uiteindelijk natuurlijk niet helemaal waar is want ik vind wel dat er dingen zijn die je echt niet kunt zeggen, maar meestal is dit wel een nadenkertjeâŠ
âNee inderdaad, bek houdenâ
Of: âAls je dat weet, waarom zeg je dan nog ietsâ
Nee grapje (geen grapje), ik ben in agressieve bui.
Ja dit was het inderdaad!
Alle witte vrouwen hier op het festival met cornrows, box braids en hip hop aestheticsâ:dizzy: komen niet in de buurt van de zwarte vrouwen. Is een ander niveau sorry
Afro nation is nog niet geapropieerd, binnen een jaar of twee ga je daar alleen maar witte mensen zien met afgetrapte Air Force oneâs.
Maar hier ook de zwarte vrouwen echt top tier, trekken automatisch de aandacht naar hun.
Ik lees hier mee omdat ik wil leren en daarom uit interesse een vraag: waarom is het dan wel oké voor jou om je baby hair te stylen? Ik dacht dat het nooit oké was dus vandaar dat ik er meer over wil weten
Huh, waar schrijft ze dat?
?
Stijlen als in het haar van een baby met chemische troep bewerken of met een stijltang?
Waarom zou je zoiets doen??
Haha nee volgens mij gaat dit over die plukjes op je voorhoofd, ook wel baby haar genoemd. Geen idee wat @kali daar verder mee doet hoor.