Kan je niet helpen met de video maar wilde alleen zeggen dat het cornrows of kopvlechten zijn. Box braids, dit kan misschien helpen in je zoektocht. Aangezien je nu zoekt naar iets dat niet bestaat.
Wauw!
Ben er ff stil van.
Ik ken de film niet? Staat ie nog op Prime?
Sorry! En bedankt, ik heb de thread gevonden: Login ⢠Instagram
Nichtje heeft op vakantie haar haar laten invlechten, maar omdat het door een zwarte vrouw is gedaan is het volgens haar niet cultural appropriation, dus heb haar deze gestuurd.
Ah ok thnks!
Ik ben eigenlijk niet zoān serie liefhebber, moet wel echt geweldig zijn dat ik het wil blijven volgen.
Maar deze scĆØneā¦
Ik zal eens googlenā¦
Wat kun je zeggen als mensen de :" je mag tegenwoordig ook niks meer zeggen". Erin gooien?
Ik zag laatst een video van een interviewer die vroeg wat diegene dan graag zou willen zeggen wat niet meer kon. Toen kon hij eigenlijk niks verzinnen. Misschien zoiets?
Ik zeg wel eens: āJe mag nog steeds alles zeggen, maar je moet wel een reactie verwachtenā
Wat uiteindelijk natuurlijk niet helemaal waar is want ik vind wel dat er dingen zijn die je echt niet kunt zeggen, maar meestal is dit wel een nadenkertjeā¦
āNee inderdaad, bek houdenā
Of: āAls je dat weet, waarom zeg je dan nog ietsā
Nee grapje (geen grapje), ik ben in agressieve bui.
Ja dit was het inderdaad!
Alle witte vrouwen hier op het festival met cornrows, box braids en hip hop aestheticsā:dizzy: komen niet in de buurt van de zwarte vrouwen. Is een ander niveau sorry
Afro nation is nog niet geapropieerd, binnen een jaar of twee ga je daar alleen maar witte mensen zien met afgetrapte Air Force oneās.
Maar hier ook de zwarte vrouwen echt top tier, trekken automatisch de aandacht naar hun.
Ik lees hier mee omdat ik wil leren en daarom uit interesse een vraag: waarom is het dan wel okƩ voor jou om je baby hair te stylen? Ik dacht dat het nooit okƩ was dus vandaar dat ik er meer over wil weten
?
Stijlen als in het haar van een baby met chemische troep bewerken of met een stijltang?
Waarom zou je zoiets doen??
Haha nee volgens mij gaat dit over die plukjes op je voorhoofd, ook wel baby haar genoemd. Geen idee wat @kali daar verder mee doet hoor.
Nee is obv een foto. Weet soms gewoon niet meer wat wel of niet kan (terwijl ik het vet stond staan)
Ik heb een vraag, excuses als dit eerder al een keer is besproken heb het zo snel niet kunnen vinden.
Van de week was er een gesprek met ouders van klasgenootjes van mijn kind waarbij een ander kind werd omschreven als: ādie ene aziatische, die chinees uitziendeā. Dit zat mij niet lekker en ik gaf aan dat ik zo een omschrijving niet vond kunnen waarop een andere ouder (uiteraard) zei dat dit wel kon.
Wat vinden jullie? Kan dit wel of niet en wat had ik hier het beste op kunnen antwoorden? Het onderwerp werd al gauw gesloten en ik ben er niet meer op teruggekomen maar heb nog steeds vraagtekens in mijn hoofd.
Oh okĆ©, leek voor mij wel zo dus vandaar dat ik het even vroeg. Ik DM je straks wel even, omgeving Randstad en EGF met een time-out van vier/vijf jaarš
@ Pastelzwart en @ Tessel, ik snap het, sorry ik was abuis
Tja ik denk dat het er enorm vanaf zou hangen in wat voor context men op die manier zou aanduiden.
Als men mij (zonder negatieve bedoeling) zou aanduiden als die ene donkere, die Surinaams uitziende. Zou ik daar geen probleem mee hebben.
Ik ben nl wel eens erger genoemd