Dank jullie wel. Ik begon haast aan mezelf te twijfelen toen m’n andere vriendin ook tegen me zei dat die opmerking echt niet kon. Nou dan ga ik maar proberen het naast me neer te leggen.
Hoe voel je tov die 2e vriendin nu? Want in feite zegt ze hetzelfde, ook al is het een theoretisch voorbeeld want het speelde bij vriendin 1
Ja goeie vraag want dit voelt ook niet goed meer. Ik ben er nog niet uit.
Hoe is het nu met jou en de 2e vriendin? Als je er iets over kwijt wil.
.
Ben er nog steeds niet uit. Heb haar december voor het laatst gesproken en was benieuwd of ze me zou feliciteren met m’n verjaardag gister en dat deed ze. Beetje over en weer geappt.
Maar het voelt nog steeds niet goed, de dingen die ze tegen me heeft gezegd en dat ze me totaal niet begrijpt/wil begrijpen.
Dus weet het niet goed. Ene kant vind ik het niet liefdevol van mezelf het af te kappen en aan de andere kant vind ik het ook belangrijk vriendschappen te hebben waarin we elkaar hierin wel enigszins tot helemaal kunnen vinden.
Ik vind dat je alle recht hebt om zulke dingen af te kappen, zeker als je onderhand paar maanden verder bent. Ik vind het juist sterk van je dat je bij jezelf blijft en na racistische uitspraken kritisch naar je vriendschappen kijkt. You go!
ik zag bij marketingvrouw dat tui reizen/uitjes naar plantages adverteert en in de omschrijving praat over ‘onze dappere voorouders’ en de ‘sfeer van de plantages proeven’. echt zo bizar, mensen hebben deze tekst geschreven en dat is lijkt me nog door iemand gecheckt en iedereen dacht dat dit een goed idee was??
Omg dat dit serieus gepubliceerd is en dat meerdere mensen dit blijkbaar een goed idee vonden. Ongelooflijk
O m g
“In het Nederlands natuurlijk” vind ik misschien nog wel de ergste zin.
In het Nederlands. Natuurlijk.
De tekst is inmiddels aangepast begreep ik. Nu is men alleen boos dat er geen publieke excuses komen / dat de reis niet offline gehaald wordt.
O M G
Het is ook in het nieuws, ze hebben het aangepast.
“Ongetwijfeld heeft de tekstschrijver het niet slecht bedoeld, maar we begrijpen helemaal dat het kwetsend is en gewoon dom van ons dat het niet is opgemerkt.”
Alsof dit niet intern door 3 lagen heen is gegaan voordat die reisbeschrijving daadwerkelijk gepubliceerd is. Kom op zeg, ze vonden dit met zijn allen een goed idee.
ah heerlijk een vakantie terug in de tijd naar het koloniale tijdperk!! wat wil een mens nog meer?
omg ik zie nu pas die per 1 juli
Omg wat erg. Glorietijd? Een tijd die veel NEDERLANDERS willen herbeleven? Echt walgelijk, heeft nou niemand door wat ze hier eigenlijk mee zeggen?
Ik ben echt zoooooo woest. Dat halfbakken excuus ook inderdaad, gadverdamme!
ja ze formuleren het ook echt alsof 1 iemand dat random op die site heeft gezet. terwijl het waarschijnlijk langs minimaal 3 mensen is gegaan die het allemaal prima vonden
Is helaas geen nieuw fenomeen, belachelijke teksten van reisorganisaties. Zie deze bij China: Groepsreis China | Shoestring “Alles wat beweegt kun je eten met stokjes”
ik postte dit bijna in het ergernissentopic maar eigenlijk is dit een betere plek, ik vind het zo frustrerend om te zien dat johan derksen nog steeds met die nicotinekop op tv is nadat hij WEER iets racistisch heeft gezegd. hij blijft bezig en is echt een soort van onaantastbaar want wit-boomer-mannelijk nederland vindt “dat hij nou eenmaal zo is”. wtf is dat voor kut excuus?? kan je dan toch over iedereen zeggen “ja sowwy m’n client ridouan taghi is nou eenmaal zo ” die man heeft lett op tv toegegeven dat hij iemand verkracht heeft maar hij kan alles maken