Nou dat is iig 1 verandering.
Ik heb gister dus na de demonstratie de persconferentie geluisterd en daarin zei Rutte tegen een journalist ‘er zijn maar weinig onderwerpen waar je mij met zoveel passie over hebt horen praten als tegen racisme’.
En ik dacht echt que?!
Daarna liet die duidelijk wel merken dat hij en ik heel andere interpretaties hebben van passievol ergens over spreken (om te beginnen erken eens even dat mensen gediscrimineerd worden ipv zeggen dat ze zich gediscrimineerd voelen)
Nouja iig zeikschrift had er net een goede post over dus daardoor kwam ik er weer op.
–
@MrsCarr bedankt voor het delen van je ervaringen, wat tof dat je zoveel mensen ook nog hebt gesproken.
Toen ik las dat jullie op CS waren baalde ik ook echt dat mn trein net wegreed, ik denk dat ik anders ook daarheen gegaan was.
Trouwens damn honey heeft dus in hun laatste podcastaflevering Sylvana Simons te gast en het is echt zo’n sterke aflevering. Echt ga dat luisteren! IHeel prettig, heel duidelijk voor wat witte mensen moeten doen en hoe ze dat kunnen doen. Ik ga hem denk ik dit weekend nog een x luisteren