Ik heb het hier vd week ook privé over gehad met oa @Dombo en @anon31425118 , mijn favoriete gifje was namelijk die van ‘oh jazeker’, maar ik ben het bij mezelf nagegaan en ik vind dat die ook aan stereotype voldoet en ik wil hem niet meer gebruiken (en ook de uitspraak niet meer).
Ook aint nobody got time for that wil ik laten, daar zoek ik eigk nooit het gifje bij maar de uitspraak maak ik wel.
Als het goed is laadt de link bij het stuk over Washington, daar is straten breed Black lives matter op de grond geschilderd en is de avondklok opgeheven!
edit: ik merkte dat ik echt even goede berichten nodig had na Rutte zn correctie en de anti-demonstratie in Leeuwarden.

Ik stond aan t begin van de bushaltes, dus meer naar rechts tov de grote trap. Kon zelfs daar sommige sprekers niet goed verstaan, jammer idd! Maar alsnog heel goede sfeer, ben echt trots op Utrecht en de opkomst. Was bang dat we geen afstand zouden kunnen houden, en was dan denk ik ook weg gegaan, maar ging prima! Beter dan in de supermarkt haha