Kijk je het debat? Want bij het gesprek komen geen witte mensen aan het woord toch
Sowieso de livestream.
Niet het debat. Racisme is geen debat.
Ja sowieso de livestream! Scheelt je waarschijnlijk ook een hele hoop frustratie van witte mensen die denken racisme te begrijpen (dit vermoed ik, want ik kijk de livestream :D)
Laurie is blij dat ze na een lang gevoel van machteloosheid eindelijk actie kon ondernemen door op de Jaarbeurs te staan.
Protest voorbij, actie voorbij?
Ik heb net uit nieuwsgierigheid toch een klein stukje van het debat gekeken, maar ik ben al heel snel naar het vpro gesprek overgeschakeld, echt een verademing!
Toch jammer dat ik nu toch naar witte mensen zit te luisteren en ook nog weinig eloquente witte mensen.
Wie hebben ze uiteindelijk wel te gast gekregen?
Whuuut??? Wow wat naar.
Het ziet er op de foto van de livestream ook alsnog overwegend wit uit. Gadver.
Edit: goeie vraag van Chuckie, ging Akwasi nou ook optreden daar?
Jezus serieus.
wat kut zeg
Ik vond dat hij het wel goed deed hoor. Waar jij het over hebt was in de laatste minuten en er waren nog vele anderen die nog iets wilde zeggen
Ik loop achter en zit nu net in het gedeelte na de muzikale break, maar dit is inderdaad matigjes
Ik vind Clarice het wel echt goed doen
Ik wilde het debat niet meteen kijkcijfers geven dus ben de livestream wezen kijken, nu kijk ik dat debat terug (ben bang dat het wel nog telt als kijkcijfer) en tot nu toe gaat het nergens over. Allemaal losse fladders, Jort kapt iedereen steeds af. Er wordt nog niet op elkaar gereageerd.
Ja dat stukje precies
Ik heb de eerste 10 minuten gezien, dit is echt hoe een debat bij mij in klas 3 bij Nederlands gevoerd werd als er een random klasgenoot als voorzitter aangewezen was, wat een niveau. Ik heb nog niemand inhoudelijk op elkaar horen reageren.
Je vroeg het niet aan mij maar ik had bij deze man een beetje het idee dat hij wel heel veel te zeggen had maar het hem niet echt lukte om dat gericht te doen? Dat ik steeds zat te denken van, waar wil je nou heen?
De opmerking van @Banananana was voor Leo lucassen aan tafel zat (al weet ik niet of ze hem eloquent vond).
Ik vond de witte Allies ook niet echt denderend, ik ken genoeg mensen die actief binnen de beweging zijn en nuttigere toevoegingen konden doen. Maar ik vond het ook niet storend en ik denk dat het ook was voor het beeld dat iedereen actie kan voeren en wat kan betekenen.
Had van mij dieper op ingegaan mogen worden maar denk dat ze 't wat instap wilde houden.