Klopt, zij kreeg ook veel kritiek bij Grey’s and Scandal. Heb beide gezien en vond het idd wel terecht. In de 1e seizoenen bij GA was ze soort van kleurenblind, race speelde nooit een rol/voorgrond alsof het er niet was (of ze waren white washed). In de latere seizoenen wordt het wel belangrijker. Scandal is vernieuwend omdat het een black female anti-hero heeft maar soms wel cringy omdat zo Amerikaans en patriottistisch is (power thirst Oval Office van iedereen) en daardoor scandalicious en wel leuk om te kijken.
Heb het idee dat Shonda wel liberal is, maar niet echt leftist story teller
Vind het heel interessant dit gesprek te lezen want ik kijk nu Good girls en mijn 1e reactie was eerst bij Ruby (Retta) oh typisch dat de andere 2 een blanke (ex) man hebben en zij niet. Ook bij mtv dating shows bijzonder als de enige 2 zwarte deelnemers direct met elkaar op date moesten en de overige 16 (witte) met elkaar. Ik had dan de gedachte: inter-racial vertegenwoordiging zou ook mooi zijn. Zie idd wel vaker;
Dark skinned man - witte vrouw
Light skinned woman - witte man
Ik kijk hier nu wel met een andere blik naar.
Ps. ook hier gewoon wat losse gedachtenspinsels voel je vrij al dan niet te reageren