Sluit ik me bij aan! Tot zover dan… ben nog niet op de helft. Maar kijk er al naar uit om vanavond verder te kijken
Wat een goed argument, die ga ik onthouden. Wel jammer dat ze zo’n reactie terug gaven/
@influencer Bedankt voor de tip, heb 'm meteen in mijn lijstje gezet!
Kromme tenen bij het gesprek met de Republikeinse vrouwen
Ja heel naar! Maar heel erg herkenbaar. Zo zijn veel mensen in mijn omgeving ook (ook collega’s)
Was laatst een hele discussie op de Franse tv over. Een of andere expert zei dat het eten van kebab een vorm van islamitisering is. Was helemaal overtuigd aan het debatteren en toen vroeg een van de andere gasten of het eten van een hamburger dan een Amerikanisering is? De expert twijfelde heel lang alvorens ja te zeggen
Weet niet of jullie het gevolgd hebben maar ik word zo verdrietig over hoe de belastingdienst het leven van sommige mensen heeft verwoest door zonder verdenking kinderopvangtoeslagen terug te vragen.
Mensen die opeens duizenden euro’s schuld hadden, carrières zijn opgegeven, iemand heeft zelfmoord gepleegd en als klap op de vuurpijl was alles etnisch geprofileerd. Zowat alle mensen hadden een tweede nationaliteit.
Nu blijkt dat de top van de belastingdienst hier van wist en een speciaal team gewoon zijn gang mocht gaan, buiten de wet om!
Goed verhaal van NRC (eventueel in incognitoscherm openen).
Er is ook nog steeds niemand hierom afgetreden en de klokkenluider wordt ook het leven zuur gemaakt. Ik vind het zo erg dat onze overheid dit leed veroorzaakt en zo racistisch is!
Ik vind dit zo een sterk tegen van dat de overheid te ver van de burger af staat. Die beslissingen zijn zo koud genomen, niemand voelt zich verantwoordelijk en niemand lijkt te beseffen hoe erg de impact voor een gezin is totdat het te laat is. Vind dit zo intens ernstig.
Zo bizar en vies. Ik vind het ook zo lastig te begrijpen, er word echt wel gefraudeerd met toeslagen en dergelijke maar waarom dan zoveel tijd/geld inzetten op de onjuiste plekken.
En dat achterlijke klokkenluidersbeleid is ook pure cholera. Kan nog steeds niet uit over hoe de bouwfraudeklokkenluider, Ad Bos, is behandeld. Zo onzinnig allemaal en echt verdrietig, mensen die het juiste doen en dan kapot worden gemaakt.
Kijktip op Netflix: Hello priviledge, it’s me, Chelsea. Een witte comédienne uit Amerika gaat op zoek naar wat white priviledge betekent. Ik kijk nu 20 minuten en vind het echt een aanrader!
Ja! Moet zeggen dat ik hem later toch niet briljant vond, maar wel echt een interessant te film.
Deze post kwam langs op mn tijdlijn en ik vond het wel een goede toevoeging voor dit topic.
Dat is jammer! Mag ik vragen waarom? Ik wil hem ook nog kijken.
Deze mag wel in wjekw
Heb die ook gedaan; “ik ben geen pedo maar die kinderen vanaf 15 jaar kunnen er wel door.”
Was gevarieerd van:
“Ik snap nu wel wat je bedoelt”
“Ja JE gAaT mE ToCh NiEt VeRgEliJkEn MeT eEn PeDoFIeL”
Wij hebben binnenkort een themafeest:
Samenvatting
african jungle, ff in een spoiler voordat mensen gaan googlen voor inspo en ik niet meer anoniem ben hier.
Vinden jullie het onder blackface vallen en dus racistisch als je bij dit thema je gezicht zwart of bruin schminkt? Ik vind dit onderwerp interessant en weet zeker dat iemand op dat feest er zo zal bij lopen, ik vind het zelf lastig om goede argumenten te geven waarom wel/niet.
Ja. Ik kan me sowieso geen enkele situatie bedenken waarbij het bruin/zwart schminken van je gezicht niet onder blackface zou vallen.
Als je als panter gaat
Dit is toch letterlijk de definitie van blackface?