Kun je er niet nog even op terugkomen in een mailtje naar haar? Als ik je post zo lees weet je heel goed waarom je vindt dat dit niet kan, misschien is het makkelijker om het op te schrijven. Ik vind het zelf in real life soms ook best lastig om me goed uit te drukken over zulk soort dingen.
Mocht ze er dan nog steeds zo schamper op reageren dan zou ik de directie van de school eens benaderen.
Ander punt: Ik twijfel ontzettend of ik me aan zal melden voor een KOZP-demonstratie zondag. In mijn eigen stad is het niet, dus ik wil misschien naar een andere stad gaan.
Maar ik heb nooit eerder zoiets gedaan en er is niemand in mijn omgeving die mee zou willen, dus ik zou alleen moeten gaan. En misschien ben ik een aansteller, maar ik heb vind het nogal eng om me in mijn eentje in een onbekende groep mensen te begeven.
Zijn er toevallig mensen van hier die (bijvoorbeeld in Den Haag of Den Bosch) gaan protesteren? Of is er iemand die dit wel eens gedaan heeft en een beetje weet hoe zoiets gaat en me gerust kan stellen?