Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Volgens mij zei gisteren hier iemand al dat Ron de Jochem van dit jaar is en die was de mol ook niet dus ik heb goede hoop haha

3 likes

Jongens ze heet NikkiE

11 likes

Jaja, Corona Carona, potato potato.

Ik zal er op letten hoor.

1 like

Ik heb op een of andere manier altijd een beetje medelijden met Ron. Tijdens het ontbijt zat hij zo stil in zichzelf en toen met zijn 4-en in het zwarte busje ook terwijl de rest heel uitbundig aan het doen was :pleading_face:

11 likes

Ja he ik vraag me soms echt af wat er in hem omgaat zo droevig dat hij kijkt soms

3 likes

Oh ja goed punt! Had ook liever gehad dat Jochem nog een x mee had mogen doen ipv Rons typetje

@Trenchcoat @Xigua volgens mij heeft hij gewoon een resting sad face

2 likes

Dat was Nathan :joy:

2 likes

Is er geen testvraag deze week?

Ik las dat er geen testvraag is omdat de kandidaten geen test hebben gemaakt

Nou blijkbaar komt er begin 2021 toch een nieuw seizoen van widm! Benieuwd hoe dat gedaan is en of het hetzelfde format als normaal heeft!

14 likes

Jaaa ik zag net een filmpje op facebook! Klinkt wel alsof ze het anders gaan doen

Zoooo benieuwd!

Dat moet ook haast wel, helemaal hetzelfde idee is echt niet haalbaar nu. Ik ben ook heel benieuwd wat ze er dan van maken!

Vet dat ze dat gewoon gefixt hebben! Of gaan fixen dat weet ik niet.

1 like

Wat denken jullie?

1 like

Klinkt plausibel.
Maar Jeroen zat sowieso nooit in mijn verdachten optie. Compleet tunnelvisie op Patrick, mark my words.

Patrick!? Hij is de enige die ik niet meer verdenk

2 likes

Jaaa zeker! Ik zat voorheen altijd op de verkeerde, en dat kwam omdat ik op de meest voorliggende ging. Dus nu is mijn tactiek om op diegene te gaan waar geen verdenkingen op worden gezet en niet opvalt; Patrick.

Hij zoekt wel altijd naar jokers (kan ook afleidingsmanouvre zijn) en levert t meeste geld vgm…

Haha ik heb geen idee wie de mol is, maar ik weet wel echt vrij zeker dat Patrick het niet is. Inderdaad met dat zoeken naar jokers, maar ook deze aflevering weer als eerste opmerken dat die sleutelhanger aan de achteruitkijkspiegel hing. Dat zou een mol echt never nooit doen.

3 likes