Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik zou als mol denken, boeiend als er geld verdient word deze opdracht. Ik ga voor de helikopter.

6 likes

Ja 1 van deze drie moet toch wel haast de mol zijn. Ik denk dat niet Nikki want toen ze op een gegeven moment dat “ ga voor de rotonde rechts” moment hadden zag Tygo uiteindelijk de goede weg en Nikki was gewoon door gereden en had het iig totaal niet door

En Jeroen greep ook totaal niet in toen Ron helemaal grappig liep te doen met die toeristen die allemaal met hen op de foto wilden.

Ik ben wel echt verliefd op Toscane geworden trouwens.

1 like

Maar als Nikki het zou zijn, zou ze ook weten van die helikopter. De mol had denk wel echt de taak om welk team dan ook goed in die heli te krijgen, denk ik? Dus ik denk of Jeroen of Nikki nu

Ik kreeg juist de indruk dat Nikki op een gegeven moment echt de weg niet meer wist en door Tygo/Jeroen juist uiteindelijk bij de heli zijn aanbeland.

Anderzijds
 hoe kon het ineens dat de verbinding met hun verbrak? Dat moet dan toch wel iemand zijn geweest die de telefoon ‘uit’ deed? En Nikki had die in haar hand toch?

Hmmmmm. Haha.

Ik denk dat dat al vooraf bepaald zou zijn dat wanneer dat team hun bestemming bereikt, zij geen contact meer konden maken met de rest.
Want dan zouden ze natuurlijk kunnen vertellen dat ze bij een helikopter zijn.

5 likes

Ik snap het niet
 Tygo en Nikki hebben momenteel een kans om niet naar huis te moeten. Maar dat is toch niet eerlijk? Peggy en Patrick hebben toch ook hun opdracht volbracht? Of ben ik de enige die zich dit afvraagt en is dat gewoon het spel?

Dat is gewoon het spel, zij hebben toevallig (of niet toevallig, als de mol erbij zit) de goede envelop gekozen. Net als dat Ellie laatst op die stoel naast Rik ging zitten tijdens de eliminatie en ze ook ineens veilig was.

2 likes

Het was toch ook niet eerlijk dat die ene stoel naast Rick toevallig een vrijstelling betekende voor Ellie toen? Volgens mij is het spel gewoon niet altijd eerlijk haha

3 likes

Wie is de mol is toch ook geen eerlijk spel. Zie hoe vaak kandidaten tegen elkaar liegen.
Je moet gewoon heel veel mazzel hebben, een goed mollenboekje bij houden en tactisch spelen.

2 likes

Ik zou als mol in de heli gaan zitten. Ten eerste omdat dat facking vet is. Ten tweede omdat je dan minder snel verdacht word want andere kan toch wel mollen of een puzzel niet kunnen maken of wat dan ook. En stel je zit in die auto en er vallen er 2 daarvan af dan val je meer op als jij dan wel door gaat.

7 likes

Ik zat altijd op Nikki maar twijfel nu. Als Mol zou ik eerder in het busje willen zitten om te en en Jeroen greep wel snel de envelop.
Jeroen verdenk ik nu meer maar saaie mol als het zo is.
Maar Ron begon over we slaan geld plekken over, ook wel verdacht. En zijn gedrag sowieso irritant.

1 like

Elk jaar zit er zo iemand en dit jaar is Ron degene waarvan ik denk: ben je nou dom of doe je nou dom???
In elk geval altijd frustrerend die kandidaten.

12 likes

Volgens mij zei gisteren hier iemand al dat Ron de Jochem van dit jaar is en die was de mol ook niet dus ik heb goede hoop haha

3 likes

Jongens ze heet NikkiE

11 likes

Jaja, Corona Carona, potato potato.

Ik zal er op letten hoor.

1 like

Ik heb op een of andere manier altijd een beetje medelijden met Ron. Tijdens het ontbijt zat hij zo stil in zichzelf en toen met zijn 4-en in het zwarte busje ook terwijl de rest heel uitbundig aan het doen was :pleading_face:

11 likes

Ja he ik vraag me soms echt af wat er in hem omgaat zo droevig dat hij kijkt soms

3 likes

Oh ja goed punt! Had ook liever gehad dat Jochem nog een x mee had mogen doen ipv Rons typetje

@Trenchcoat @Xigua volgens mij heeft hij gewoon een resting sad face

2 likes

Hahaha ik moest toen zo lachen om diegene (wie was dat ook alweer) die toen zei: ‘Anita stond altijd klaar voor je, was een schouder om op te huilen, etc’ terwijl ze er echt letterlijk 1 dag was geweest hahaha

3 likes

Dat was Nathan :joy:

2 likes