Is er geen testvraag deze week?
Ik las dat er geen testvraag is omdat de kandidaten geen test hebben gemaakt
Nou blijkbaar komt er begin 2021 toch een nieuw seizoen van widm! Benieuwd hoe dat gedaan is en of het hetzelfde format als normaal heeft!
Jaaa ik zag net een filmpje op facebook! Klinkt wel alsof ze het anders gaan doen
Zoooo benieuwd!
Dat moet ook haast wel, helemaal hetzelfde idee is echt niet haalbaar nu. Ik ben ook heel benieuwd wat ze er dan van maken!
Vet dat ze dat gewoon gefixt hebben! Of gaan fixen dat weet ik niet.
Wat denken jullie?
Klinkt plausibel.
Maar Jeroen zat sowieso nooit in mijn verdachten optie. Compleet tunnelvisie op Patrick, mark my words.
Patrick!? Hij is de enige die ik niet meer verdenk
Jaaa zeker! Ik zat voorheen altijd op de verkeerde, en dat kwam omdat ik op de meest voorliggende ging. Dus nu is mijn tactiek om op diegene te gaan waar geen verdenkingen op worden gezet en niet opvalt; Patrick.
Hij zoekt wel altijd naar jokers (kan ook afleidingsmanouvre zijn) en levert t meeste geld vgm…
Haha ik heb geen idee wie de mol is, maar ik weet wel echt vrij zeker dat Patrick het niet is. Inderdaad met dat zoeken naar jokers, maar ook deze aflevering weer als eerste opmerken dat die sleutelhanger aan de achteruitkijkspiegel hing. Dat zou een mol echt never nooit doen.
De mol wil juist dat deze opdracht op gang komt voor het spelelement denk ik. Niet dat ik Patrick verdenk. Vol op Peggy en Ron.
Ik zit dus ook op Peggy, vooral omdat ze op het strand zo meeging toen Nikkie de verkeerde volgorde aangaf. Maar vind Nikkie ook wel verdacht nu door alle spiegelhints en het hardnekkig verdedigen van de onjuiste volgorde van opdrachten op het strand met de puzzel. Maar ja, denk niet dat de Mol uit zichzelf de envelop pakt van de auto die naar de helikopter rijdt. En Peggy ging slim bij Patrick staan en wilde niet alsnog met Nikkie, terwijl Nikkie jammerde dat ze nog nooit een opdracht met Peggy had gedaan.
Luisteren hier veel mensen naar de trust nobody podcast? Vandaag de korte mededeling dat er geen podcast is omdat Nelleke haar moeder is overleden. Vorig jaar gebeurde hetzelfde, maar toen was haar vader overleden. Weet er het fijne natuurlijk niet van, maar jeetje zo heftig.
Hoe kut voor Peggy als ze er straks uitvliegt terwijl Tygo en Nikki vrijstelling hebben haha, dat had zij kunnen zijn. Maar ze is ook mijn mol, dus denk het niet.
Vind dit wel een fantastische opdracht, roadtrip door Italië terwijl je iets moet vinden. Zo cool
Peggy is vooral een gevoelsdingetje bij mij. Ze werd de eerste 2 afleveringen vrij verdacht neer gezet en je ziet nu dat de verdenkingen in NL afnemen. Dit is iets dat ze vaker doen bij de mol. En zoals jij zegt gaat ze inderdaad ook elke keer lekker mee in verkeerde antwoorden.
Ik begin ook richting Nikkie te trekken door alle hints naar haar, maar ik wil er niet in geloven omdat ik het dan TE duidelijk vind.
Ja ik luister iedere week. Echt een aanrader voor wie is de mol-fans en podcastliefhebbers! Ik schrok vanochtend ook van de mededeling. Echt heel verdrietig en zwaar voor Nelleke (en Elger natuurlijk).
Ja zó leuk! Het klinkt voor mij wel een beetje alsof het een ander seizoen dan normaal gaat worden, wat misschien ook wel logisch is, dus ben echt benieuwd wat ze er van gaan maken!