Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

De mol wil juist dat deze opdracht op gang komt voor het spelelement denk ik. Niet dat ik Patrick verdenk. Vol op Peggy en Ron.

Ik zit dus ook op Peggy, vooral omdat ze op het strand zo meeging toen Nikkie de verkeerde volgorde aangaf. Maar vind Nikkie ook wel verdacht nu door alle spiegelhints en het hardnekkig verdedigen van de onjuiste volgorde van opdrachten op het strand met de puzzel. Maar ja, denk niet dat de Mol uit zichzelf de envelop pakt van de auto die naar de helikopter rijdt. En Peggy ging slim bij Patrick staan en wilde niet alsnog met Nikkie, terwijl Nikkie jammerde dat ze nog nooit een opdracht met Peggy had gedaan.

Luisteren hier veel mensen naar de trust nobody podcast? Vandaag de korte mededeling dat er geen podcast is omdat Nelleke haar moeder is overleden. Vorig jaar gebeurde hetzelfde, maar toen was haar vader overleden. Weet er het fijne natuurlijk niet van, maar jeetje zo heftig.

Hoe kut voor Peggy als ze er straks uitvliegt terwijl Tygo en Nikki vrijstelling hebben haha, dat had zij kunnen zijn. Maar ze is ook mijn mol, dus denk het niet.

Vind dit wel een fantastische opdracht, roadtrip door Italiƫ terwijl je iets moet vinden. Zo cool :star_struck:

1 like

Peggy is vooral een gevoelsdingetje bij mij. Ze werd de eerste 2 afleveringen vrij verdacht neer gezet en je ziet nu dat de verdenkingen in NL afnemen. Dit is iets dat ze vaker doen bij de mol. En zoals jij zegt gaat ze inderdaad ook elke keer lekker mee in verkeerde antwoorden.

Ik begin ook richting Nikkie te trekken door alle hints naar haar, maar ik wil er niet in geloven omdat ik het dan TE duidelijk vind.

Omg het is gelukt een 21e seizoen te maken!!

8 likes

Ja ik luister iedere week. Echt een aanrader voor wie is de mol-fans en podcastliefhebbers! Ik schrok vanochtend ook van de mededeling. Echt heel verdrietig en zwaar voor Nelleke (en Elger natuurlijk).

1 like

Ja zó leuk! Het klinkt voor mij wel een beetje alsof het een ander seizoen dan normaal gaat worden, wat misschien ook wel logisch is, dus ben echt benieuwd wat ze er van gaan maken!

Ik denk misschien allemaal getest en x weken samen op 1 locatie.
Of iets met digitale oplossingen.

Ik heb het idee dat hij naar een scherm kijkt? Ik verwacht iets digitaals. Een soort grote zoommeeting van 6 weken haha.

6 likes

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het volgens het officiƫle concept wel in het buitenland moet zijn opgenomen, is een soort verplicht zelfs. Ze hadden ook de indruk dat het recent was opgenomen omdat Rik vd westelaken 2 weken weg was geweest bij Een Vandaag.

3 likes

Ben benieuwd hoe ze het hebben gedaan, in principe kunnen ze alle deelnemers en crew testen, maar de vraag is hoe ze dat dan in het buitenland hebben gedaan. Ik denk wel dat die opdrachten met locals die ze aankijken alsof ze idioot zijn bijdraagt aan het programma. Maar misschien hebben ze dus ook alleen opdrachten in the middle of nowhere zodat niemand kans op infectie loopt?

Maar dan heb je nog steeds dat ze ergens in een hotel moeten verblijven. Of zoals in de hele oude seizoenen lekker in tenten slapen :joy:

In de afgelopen aflevering (waarin Jeroen eieren bakte) zitten ze volgens mij ook in een Airbnb of zoiets. Als je nu naar Scandinavie gaat (Zweden of zo) en in de middle of nowhere wat huisjes hebt? Buiten Europa lijkt me sowieso moeilijk…

2 likes

Oh ja een airbnb zou wel goed kunnen! Denk inderdaad wel dat ze naar een Europees land gaan, maar dit seizoen maakt duidelijk dat dat even entertainend kan zijn. Vind dit seizoen en die in Georgiƫ juist veel leuker dan het China seizoen.

2 likes

Wordt het normaal ook in 2wkn opgenomen? Dat lijkt zo kort! :see_no_evil:

Is dit een vermoeden? Haha
En ja @Fishing vaak wel, zo’n 2/3 weken! Gewoon 2 of 3 opdrachten op 1 dag haha, chop chop

Heerlijk!
Ipv 10wkn lang aanmodderen haha

Of zoals m’n pa zou zeggen: gelukkig maar, van onze belastingcenten :joy::joy::joy:

2 likes

Haha ja en wow, stel je voor dat al die BNers 10 weken van de radar zouden moeten verdwijnen :joy: die nemen dan allemaal toevallig een sabbatical om naar Bali te gaan ofzo haha.

Lijkt me ondanks de gezelligheid wel heel intensief trouwens, elke dag opdrachten en ondertussen steeds de groep in de gaten houden en proberen de Mol te ontmaskeren.

Er was toch ook ooit iemand naar huis gegaan vanwege deze reden? Te veel indrukken / intensief oid.

Jean-Marc van Tol in 2018

3 likes

Ohja, nu jullie het zeggen! Dat was in het seizoen in Georgiƫ inderdaad, na een paar dagen ook al toch?

1 like