Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Nee daarom hebben ze liever 2 kandidaten in de heli, die zullen meer hun best doen om vrij te komen. Jeroen pakte heel gretig een envelop voor die opdracht.
En de mol zal vrijwel altijd voor de plek gaan waar gesaboteerd kan worden/er geld te verdienen/te verpesten is. Dat was ook de strekking van de praatjes van de oud-mollen in de eerste aflevering.

Ooooh ik zou het leuk vinden als Jeroen de mol is! Nikkie ook trouwens. Ik weet het gewoon nog niet en wacht rustig af, haha.

De spiegels an sich vind ik wel een een dikke hint naar Nikkie als mol, maar handschrift lijkt wel érg op Jeroen. En ik begrijp wel dat mensen twijfels hebben of dat zo obvious zou zijn, maar aan de andere kant: een hint moet wel te doen zijn. Als de mol zijn handschrift veranderd, voelt een beetje als valsspelen, toch?

4 likes

Waarom is tygo niet uit de app…

Ik denk dat jeroen de mol is wel hoor maar ik verdenk tygo ook nog steeds

Overigens lijkt t me gewoon heel leuk als Nikkie het was

Had zij juist niet de overgebleven sleutels gepakt? Als de productie de Mol ergens wilddn hebben hadden ze bijv. ook de routes om kunnen draaien?

Ik wil dat Nikkie het is. Maar veel wijst op Jeroen.

Als Nikkie niet de verliezer is, dan ook niet de mol. Want ze is anders ontmaskerd door twee en dus wel de verliezer als Mol.

Winnen als Mol lijkt mij om niet ontdekt te worden.

Klopt dat nog haha verwarrend.

Volgens mij wordt er niet zoiets besproken als verliezende mol?

1 like

Net de aflevering teruggekeken, vond het echt weer leuk! Ik had al mijn punten op Jeroen gezet en denk nog steeds dat hij de mol is.

Veel wijst inderdaad naar Jeroen, maar omdat ik hem niet leuk vind blijf ik stug op nikkie zitten.

8 likes

Vind dat handschrift wel overtuigend maar vaak als er 2 mensen in de finale op 1 persoon zitten is het wel diegene (maar zeker niet altijd, bij Jan Versteegh en Susan Visser niet) ben benieuwd!!

Tygo maakt het er ook niet duidelijker op😅

4 likes

Nieuwe testvraag staat erop! Of de mol een joker in het bezit heeft gehad. Nikkie wel en Jeroen niet toch?

Ik denk dus dat Jeroen de mol is. Hij was in zijn eigen seizoen al mijn mol, maar dat was meer omdat ik hem toen zo sympathiek vond. Heb het idee dat hij dit jaar dus zo vervelend is omdat hij aan het mollen is. Maakt mij eigenlijk niks uit, ik ben al blij dat nikkie in de finale staat, zij stonden allebei al vanaf het begin op mijn lijstje.
Mocht Nikkie winnen, is die pot voor haar wel wisselgeld.
Vind het ook zo leuk om te zien dat zij met haar grote internationale bereik ook ervoor zorgt dat mensen uit het buitenland naar de mol kijken

1 like

Hahah dat dacht ik ook, ik hoop voor Jeroen dat Nikkie de mol is want die pot zal voor hem meer betekenen dan voor Nikkie

1 like

De pot wordt geschonken aan een (door hen gekozen volgens mij) goed doel, die houden ze niet zelf

Edit; ik dacht dat dit het geval was maar kan het na ff googlen nergens vinden dus ben er nu niet meer zo zeker van

Edit 2; ze kiezen zelf wat ze ermee doen nvm haha (Ruben heeft een deel gedoneerd, volgens mij werd dat toen ook benoemd dus vandaar mijn verwarring)

1 like

Sinds wanneer is dat zo of alleen dit seizoen?

Dit vroeg ik mij ook al af. Maar mag hopen dat het wordt geschonken idd!

Jeroen kan de pot niet winnen :sob: hij is mol of verliezend finalist haha

1 like

Het voordeel van Corona is wel dat de finale niet met publiek is maar alleen met de kandidaten.

7 likes

Niets is wat het lijkt :smirk:

Ik zie het de programmamakers nog wel doen dat je eigenlijk de uitspraken van de presentator moet omdraaien ofzo, als verwijzing naar de spiegels, en dat dat dan de uitslag is. Zoiets vergezochts.

Door dat handschrift lijkt het inderdaad wel vrij duidelijk dat Jeroen de mol is, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze zoiets enorm obvious in het programma laten haha?

Misschien komt er nog wel een leipe plottwist dat er twee mollen waren, Jeroen de eerste 4 afleveringen en Tycho de tweede helft ofzo hahaha

1 like

Ik vind dat publiek zo niks toevoegen haha. Vond t veel leuker toen ze gewoon met zn alle aan een tafel zaten even snel wat vragen werden gesteld en toen gelijk onthuld wie de mol was.

15 likes

Haha ik denk dat je Jeroen dan ook onderschat. Dat voice-overen dat hij al jaren voor zoveel programma’s doet heeft hem geen windeieren gelegd denk ik. Die is allang binnen. Maar goed, ze doen het allemaal vooral voor de eer lijkt me, niet voor het geld.

3 likes