Ik wil gewoon gelijk de uitslag en daarna de molacties. Ik hoef niet een hele poppenkast, maar ze zullen het alsnog wel uitmelken 
Ik denk dat het Jeroen is, ja tuurlijk kan het met die handschriften anders gedaan zijn maar ja geloof ik toch niet helemaal. Ben wel benieuwd naar de onthulling! Nu al klaar voor het hoofd van Tygo.
Dit wordt sowieso het hoogtepunt van de aflevering
Ik denk ook dat het Jeroen is kan mij niet voorstellen dat de mol bijna 1,5 aflevering bijna geen invloed heeft op het spel zoals Nikkie.
Jeroen was toch btw degene die in het begin geld bewust niet in de pot gedaan had waar Tygo zo over viel? Of was dat Patrick? In retroperspectief best een gewaagde mollenstreek
Maar hij vestigde aandacht op zich door het op te biechten. Vond het zo vreemd!
Ja dat gescheurde briefje! Mooie afleidingsmanoeuvre was dat, althans zo zie ik het achteraf. Dat iedereen dacht dat hij onhandig aan het nepmollen was en hem dus uit sloot. maar er was meer geld verdwenen dus dat zal hij ook wel gedaan hebben lijkt me.
Door de filmpjes die vandaag op insta zijn geplaatst, waarbij elke kandidaat zijn/haar brief voorleest, begin ik steeds meer te geloven in de theorie dat Tygo toch de mol is, dat de uitspraken over wie de winnaar/verliezer/mol is “in spiegelbeeld” zijn gezegd… Tygo is de enige die in dat filmpje in de spiegel kijkt wanneer hij het voorleest, wat zou kunnen betekenen dat hij tegen zichzelf praat als hij tegen de mol praat.
Zou echt heel leuk zijn, heel tof als ze echt zo’n twist doen
Mwuah ik geloof er niet zo in, de vraag er onder is ook of je denkt dat hij de winnaar of verliezend finalist is.
Ja dat is waar! Maar vind het daarnaast wel ook vreemd dat je nog steeds op hem kan inzetten in de poule 
Heb hem overigens ook nooit verdacht, maar in de laatste aflevering vond ik hem ineens vet mollen
Denk dat je nog op Tygo in kan zetten omdat hij nog niet naar huis is
Mensen gaan normaal pas uit de app als ze een rood scherm hebben gezien. Tygo heeft dat natuurlijk nog niet.
Oh wauw. Dit zijn van die dingen die ik nooit zelf zou bedenken maar wat wel bij Widm pas qua hints. Dus zou goed kunnen!
Haha ik vind dit echt zo’n nietszeggende hint
Nee, er zitten verschillen in terugkijken, dat heeft te maken met hoe het wordt geupload voor gemist. Dat is een andere techniek, en dus is iets niet op de seconde, zelfs de minuut te plannen.
Huh, maar er is dan toch niet opeens meer of minder beeldmateriaal, waardoor er bij 30:30 opeens iets anders te zien/horen zou zijn dan wanneer je live kijkt?
Het schijnt technisch niet te doen te zijn om in de montage op een specifieke minuut/seconde iets te plannen en dat dit zowel in de uitzending als in terugkijkversie (want 2 verschillende versies) op precies hetzelfde getal is. Dit kan beter uitgelegd worden door mensen die bij TV/Radio werken. Dat doen de presentatoren van de podcast Trust Nobody.
Ik begin ongeduldig te worden!
Mijn verstand zegt dat Jeroen de mol is.
Mijn gevoel zegt Nikkie. Puur omdat iedereen het haar zo zou gunnen om de mol te zijn (gezien haar laatste deelname). Ze leek ook echt een soort van blik te hebben tijdens de laatste shots van, ‘my secret is about to be revealed!!!’
Ik zou het vooral heel leuk vinden als Nikkie de mol is.
Ja dit vond ik wel ook! Zo’n krullende lip van ik moet eigenlijk glimlachen 

Ik weet het echt niet meer, zou het alledrie geloven. Niets is wat het lijkt dus het spiegelbeeldverhaal met Tygo geloof ik zo, maar het handschriftverhaal met Jeroen ook, maar misschien is het bluf, maar misschien is het dubbelbluf, maar misschien is het gewoon Nikkie.
Maar ik vind het stom dat het na zaterdag afgelopen is, ik wil meer, gewoon een nieuw seizoen meteen volgende week graag.