Maar dat heeft een fan ontdekt, met die kaart naar een kind. Zonder de kaart had het een ander ook kunnen zijn geweest
Ja snap ik, maar ik heb al meerdere fotoās voorbij zien komen met verschillende briefjes met het handschrift van Jeroen. Dat is altijd wel te achterhalen voor de kijker toch? Zeker in het social media tijdperk
Oh dat is waar ook!! Hahaha oei nou dan toch maar de eer van mol zijn
Ja dat is waar
Vooral sommige fans die aallleess uit kunnen zoeken hahah
Ik hoop dat de onthulling net zoals afgelopen seizoen is. Ik vond het heerlijk dat het eens zonder publiek was, beetje weer zoals vroeger.
Mogen ze er echt inhouden.
Heb jij ff geluk
Ontknoping Wie is de mol? voor het eerst in jaren niet live
https://www.ad.nl/show/ontknoping-wie-is-de-mol-voor-het-eerst-in-jaren-niet-live~a628b7ae/
Heerlijk, ook dat er staat dat de afgelopen onthulling heel erg werd gewaardeerd.
Ik vind de ontknoping zonder livepubliek ook leuker. Meer tijd voor molacties etc. Persoonlijk hoef ik niet te weten waarom iemand in het publiek de ene of de andere finalist verdenkt.
Ik wil gewoon gelijk de uitslag en daarna de molacties. Ik hoef niet een hele poppenkast, maar ze zullen het alsnog wel uitmelken
Ik denk dat het Jeroen is, ja tuurlijk kan het met die handschriften anders gedaan zijn maar ja geloof ik toch niet helemaal. Ben wel benieuwd naar de onthulling! Nu al klaar voor het hoofd van Tygo.
Dit wordt sowieso het hoogtepunt van de aflevering
Ik denk ook dat het Jeroen is kan mij niet voorstellen dat de mol bijna 1,5 aflevering bijna geen invloed heeft op het spel zoals Nikkie.
Jeroen was toch btw degene die in het begin geld bewust niet in de pot gedaan had waar Tygo zo over viel? Of was dat Patrick? In retroperspectief best een gewaagde mollenstreek
Maar hij vestigde aandacht op zich door het op te biechten. Vond het zo vreemd!
Ja dat gescheurde briefje! Mooie afleidingsmanoeuvre was dat, althans zo zie ik het achteraf. Dat iedereen dacht dat hij onhandig aan het nepmollen was en hem dus uit sloot. maar er was meer geld verdwenen dus dat zal hij ook wel gedaan hebben lijkt me.
Door de filmpjes die vandaag op insta zijn geplaatst, waarbij elke kandidaat zijn/haar brief voorleest, begin ik steeds meer te geloven in de theorie dat Tygo toch de mol is, dat de uitspraken over wie de winnaar/verliezer/mol is āin spiegelbeeldā zijn gezegd⦠Tygo is de enige die in dat filmpje in de spiegel kijkt wanneer hij het voorleest, wat zou kunnen betekenen dat hij tegen zichzelf praat als hij tegen de mol praat.
Zou echt heel leuk zijn, heel tof als ze echt zoān twist doen
Mwuah ik geloof er niet zo in, de vraag er onder is ook of je denkt dat hij de winnaar of verliezend finalist is.
Ja dat is waar! Maar vind het daarnaast wel ook vreemd dat je nog steeds op hem kan inzetten in de poule
Heb hem overigens ook nooit verdacht, maar in de laatste aflevering vond ik hem ineens vet mollen
Denk dat je nog op Tygo in kan zetten omdat hij nog niet naar huis is