Ik ben maar gewoon alvast gestart met de Vlaamse de mol van vorig jaar (staat op NPO, weet alleen niet of je er ook plus voor nodig hebt) en dat is ook veelbelovend! Dus nog heel even verlengen. Of misschien een oud seizoen van WIDM terugkijken 
En als je het leuk vindt, kun je daar ook de podcast Trust Nobody bij luisteren, aanrader!
Ik vind trust nobody ook zo leuk om te luisteren! Enerzijds om zo nog een keer te genieten van widm, maar ook de Podcast zelf. Heb echt hardop moeten lachen om NellekeTutorials van afgelopen week.
Volgens mij kun je ze ook nog gratis via vier.be terugkijken!
Vanavond de finale! Straks naar de supermarkt om snacks te halen
Jaaa zin in 
Ik weet echt niet op wie ik mn punten moet zetten.
Alles wijst naar Jeroen, maar dat lijkt zo makkelijk. Zit vanaf het begin al op Nikkie. Maar iets zegt me dat het Tygo toch zou kunnen zijn 
Ik zat ook vanf het begin op Nikkie en sinds de laatste 2 afleveringen denk ik toch ook Jeroen. Het lijkt wel heel duidelijk allemaal met oa dat handschrift, waardoor ik toch ook weer een beetje twijfel haha
Shit ik was het even vergeten en nu komen er vanavond vrienden langs (die niet kijken) terwijl ik eigenlijk de finale wel live wou zien
Afzeggen😂
Skip je echte vrienden
Join je forumvriendinnen
Bijna alles zwgt nu wel dat het Jeroen is. Maar vind hem zo saai. Eerste paar afleveringen vergat ik hem ook steeds.
Dont stop believing 
Spoiler finale
Dat de mol Horace is
Ik heb tactisch ingezet op Jeroen. Zit in de app al de hele tijd op nikkie en hoop dat zij het is, maar ben een testvraag vergeten in te vullen en mijn medekoploper niet… dus nu geswitcht naar Jeroen, dan kan ik nog winnen 
Nooo ik ga vanavond met mijn vriend eten en spelletjes doen bij mijn broer en zij vinden widm echt niks. Ben bang dat ik het op mijn telefoon miet gaan kijken voor de ontknoping en morgen dan terug kijken 
Ik zit al sinds afl 1 op Jeroen door alle doorkijkjes en dat zijn achter naam komt van kastelen etc. Maar met alles in me hoop ik dat het Nikkie is, zodat we haar tot in de eeuwigheid terugzien in de komende seizoenen.
Alles wijst inderdaad naar Jeroen. Maar ik vind het slap van mezelf als ik dan nu toch nog zou wijzigen naar Jeroen op basis van wat er op internet staat. Lekker de meute mee gaan vind ik wel wat gemakkelijk 
Tweepersoonsspelletje meenemen wat zij tussen half 9 en half 10 kunnen doen
Aaaah ik twijfel zo. Zit al sinds het begin op Nikki, maar na vorige week denk ik eigenlijk toch weer Jeroen. Maar ik zou hem dan inderdaad een stomme mol vinden, dus wil dan juist meer eigenwijs alsnog alles op Nikki zetten.
Hoezo is ‘t overduidelijk Jeroen? Als hij ‘t is vind ik het juist heel saai (ok ik moet de molstreken nog zien maar toch)
Ik hoop dat Tycho de mol is