Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Mensen gaan normaal pas uit de app als ze een rood scherm hebben gezien. Tygo heeft dat natuurlijk nog niet.

1 like

Oh wauw. Dit zijn van die dingen die ik nooit zelf zou bedenken maar wat wel bij Widm pas qua hints. Dus zou goed kunnen!

11 likes

Haha ik vind dit echt zo’n nietszeggende hint

6 likes

Nee, er zitten verschillen in terugkijken, dat heeft te maken met hoe het wordt geupload voor gemist. Dat is een andere techniek, en dus is iets niet op de seconde, zelfs de minuut te plannen.

Huh, maar er is dan toch niet opeens meer of minder beeldmateriaal, waardoor er bij 30:30 opeens iets anders te zien/horen zou zijn dan wanneer je live kijkt?

Het schijnt technisch niet te doen te zijn om in de montage op een specifieke minuut/seconde iets te plannen en dat dit zowel in de uitzending als in terugkijkversie (want 2 verschillende versies) op precies hetzelfde getal is. Dit kan beter uitgelegd worden door mensen die bij TV/Radio werken. Dat doen de presentatoren van de podcast Trust Nobody.

1 like

Ik begin ongeduldig te worden!

Mijn verstand zegt dat Jeroen de mol is.

Mijn gevoel zegt Nikkie. Puur omdat iedereen het haar zo zou gunnen om de mol te zijn (gezien haar laatste deelname). Ze leek ook echt een soort van blik te hebben tijdens de laatste shots van, ‘my secret is about to be revealed!!!’

Ik zou het vooral heel leuk vinden als Nikkie de mol is.

8 likes

Ja dit vond ik wel ook! Zo’n krullende lip van ik moet eigenlijk glimlachen :no_mouth::no_mouth:

Ik weet het echt niet meer, zou het alledrie geloven. Niets is wat het lijkt dus het spiegelbeeldverhaal met Tygo geloof ik zo, maar het handschriftverhaal met Jeroen ook, maar misschien is het bluf, maar misschien is het dubbelbluf, maar misschien is het gewoon Nikkie.

Maar ik vind het stom dat het na zaterdag afgelopen is, ik wil meer, gewoon een nieuw seizoen meteen volgende week graag.

6 likes

Ik ben maar gewoon alvast gestart met de Vlaamse de mol van vorig jaar (staat op NPO, weet alleen niet of je er ook plus voor nodig hebt) en dat is ook veelbelovend! Dus nog heel even verlengen. Of misschien een oud seizoen van WIDM terugkijken :star_struck:

4 likes

En als je het leuk vindt, kun je daar ook de podcast Trust Nobody bij luisteren, aanrader!

1 like

Ik vind trust nobody ook zo leuk om te luisteren! Enerzijds om zo nog een keer te genieten van widm, maar ook de Podcast zelf. Heb echt hardop moeten lachen om NellekeTutorials van afgelopen week.

7 likes

Volgens mij kun je ze ook nog gratis via vier.be terugkijken!

1 like

Vanavond de finale! Straks naar de supermarkt om snacks te halen

4 likes

Jaaa zin in :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik weet echt niet op wie ik mn punten moet zetten.

Alles wijst naar Jeroen, maar dat lijkt zo makkelijk. Zit vanaf het begin al op Nikkie. Maar iets zegt me dat het Tygo toch zou kunnen zijn :sweat_smile:

1 like

Ik zat ook vanf het begin op Nikkie en sinds de laatste 2 afleveringen denk ik toch ook Jeroen. Het lijkt wel heel duidelijk allemaal met oa dat handschrift, waardoor ik toch ook weer een beetje twijfel haha

1 like

Shit ik was het even vergeten en nu komen er vanavond vrienden langs (die niet kijken) terwijl ik eigenlijk de finale wel live wou zien

Afzeggen😂

4 likes

Skip je echte vrienden
Join je forumvriendinnen

11 likes

Bijna alles zwgt nu wel dat het Jeroen is. Maar vind hem zo saai. Eerste paar afleveringen vergat ik hem ook steeds.

1 like